Juno modificeren ?

Speciaal voor Bikkel !!

Speciaal voor Bikkel !!

Eens kijken of dit werkt.

Bikkel, je had nog wat parts van me tegoed ...

Je moet de extensie "txt" veranderen in "arr". Het is dan een Cubase arrangement. De een voor mono on, de andere mono off. Kan ook zijn dat die laatste "poly on" heet ...


Groeten,

Paul.
 

Attachments

  • untitled.txt
    1,2 KB · Bekeken: 104
Zippen ? Nee, gewoon opslaan op je harddisk, daarna via "naamwijzigen" de extensie omtypen in "arr".
Start Cubase op en open deze file als een nieuw arrangement.

Jopuw Cubase werkt toch hopelijk met arrangementen en derhalve ".arr" bestanden ?


Paul.
 
Nee maar ik krijg een untitled.txt.php bestand in mozilla en internet explorer laadt de text file in.

Allebei de files geven omgenaamd naar .arr een error in cubase vst 5.0

Als je hem zipt heb ik dus de originele file die ik alleen maar hoef uit te pakken, snap je?

Maar alvast bedankt!
 
Je moet de file helemaal niet openen, eerst andere naam geven. Vervolgens doe je in Cu "open, soort = arrangement" enzovoort.

Lukt dat niet ? Wat is mozilla ?


Paul.
 
Sorry :(

Chord Memory lampje gaat niet branden en als ik hem aan zet hoor ik het chord wat ik zelf in gespeeld heb.
 
Je moet slechts één van de twee parts gebruiken die in dat arrangement staan dat ik je gestuurd heb, mono mode on heet dat ding geloof ik.

De parts staan gemute, je moet ze uiteraard unmuten. Stel het midikanaal van de betreffende track in op het midikanaal van je Alpha. Speel de part "mono on" af. Misschien moet je daarna nog handmatig het "chord memory" knopje bedienen.


Paul.
 
Back
Top