Nou ik dan ook nog maar ff...........

draqoon

Sluimerend Lid
Lid sinds
29 augustus 2002
Berichten
110
Locatie
een huis
Naar een paar dagen flink lurken ben ik het jullie nu wel verschuldigd om mij ook even voor te stellen......

Dracoon dus........... ooit eens bedacht als Nick en hij bljift zomaar hangen. Afkomstig uit Lutjebroek (het hoge woord is eruit), maar snel verhuisd naar Utrecht om te gaan studeren: media- en organisatiepsychologie. Inmiddels afgestuedeerd en woon ik in Den Haag en hard op zoek naar werk (:eureka: HINT)

Naast mijn studie veel als lichttechnicus bezig geweest. Vooral theaterwerk, maar ook wel wat partys en feestelijkheden.

Eigenlijk ben ik net weer bezig met het maken van muziek. Op moment betekent dat veel pielen en lezen. Wel weer erg leuk. Tijdens mijn studie nooit zoveel tijd voor gehad en nu kan het weer. Op moment bestaat mijn hardware uit een PC met geluidskaart en een JV-30, maar het voldoet. Hoe dit zich gaat uitbreiden zal de tijd leren.

Laten we het hier even bij houden. Vragen? Of misschien de ultieme 'job'? Laat het me weten.

Dracoon
 
hee welkom ! :okdan:

vertel eens wat meer over de muziek die je tussen het pielen en lezen door zou willen maken.
 
Welkom hier!!!! :D
 
wat is het nou? dracoon of draqoon?

whatever... welkom op het synthforum der synthfora :)
 
Hallo,

Welkom op dit Forum , vraag maar iets en er komt altijd wel een antwoord.

Groetjes,
marcE
 
welkom
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie.

De vraagjes in volgorde:
Welke muziek het gaat worden is mij in ieder geval nog niet duidelijk. Ik begin meestal gewoon wat te pielen en dan vind ik iets leuks. Soms is dat wat meer club dan weer wat meer techno. Zelf hou ik het meest van minimale techno, het liefst zonder melodielijntjes, etc. Gewoon lekker donker.

Het is dus Dracoon, maar die wilde het registreer-script niet pakken. Dus heb ik het maar ff zo gedaan. Ik moet nog ff een admin aan zijn stropdas trekken om dat weer recht te zetten als het kan.

Wat betreft het type job: ik zoek ze allebei dus ;-)

Gr. Dracoon
 
Back
Top