Favoriete SF track verkiezing 2005

Origineel geplaatst door Wous
Is het niet zo dat je op alle plaatsen dezelfde naam nu kunt zetten.

Nee, dit kan niet. :)
 
Origineel geplaatst door Wous
Is het niet zo dat je op alle plaatsen dezelfde naam nu kunt zetten. Dus bijvoorbeeld: op plaats in jezelf op plaats 2 jezelf op plaats 3 jezelf enz enz enz. Dat zijn dan 15 punten voor jezelfd alvast. Ik neem aan dat we allemaal niet zo flauw zijn. Maar misschien dat ook andere members 1 track zo goed vinden en die zo hoog mogelijk proberen te Raten...


Maar goed ik neem aan dat iedereen gewoon eerlijk is, want we zijn immers natuurlijk allemaal muzikanten die strijden om de eer..


Cheers,

(ik heb mijn keuzes al gmaakt guys.. En ik ben gevoelig voor bier dus.. Beinvloeden kan altdij nog :D:D:D:D )

:biertje: :peukie:

Biertje?









ja, grapje natuurlijk

Ik wens de deelnemers (incl. me) heel veel succes! Er is weer van hoge kwaliteit ingezonden!
 
Nee, dit kan niet. :)

MOOI!

Ik ben trouwens blij dat ik NIET mee doe. Veel te sterke concurrentie...

Biertje?

Ja lekkerrrr!!! :{ :P


hehehe
 
Origineel geplaatst door Wous
MOOI!
Ik ben trouwens blij dat ik NIET mee doe. Veel te sterke concurrentie...

Maar je gaat wel voten toch? ;)
 
Maar je gaat wel voten toch? ;)


ZEKERRR!



kuch kuch Sta een beetje droog jongens.. ;)
 
Origineel geplaatst door Wous
ZEKERRR!



kuch kuch Sta een beetje droog jongens.. ;)

Passed iemand even een biertje naar Wous .. :biertje:
 
Origineel geplaatst door Michiel
Voor een volgende keer: ik snap dat het een kutklusje is :) en nu ziet er al goed uit, maar de mogelijkheid om elke track te downen - zonder een heel topic door te hoeven spitten - zou ook handig zijn. :eureka:
dat zou idd kunnen maar meestal beginnen mensen bij het binnenstromen van de tracks in de thread al te luisteren...
zou het vreemd vinden als men pas bij het voten nog alles eerst moest luisteren...

maar jouw'n idee kan zeker worden toegevoegt nutuulk...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
maar jouw'n idee kan zeker worden toegevoegt nutuulk...

En dat gebeurt ook in de toekomst, want het idee was er al, ik was alleen in de veronderstelling dat iemand van SF, ik noem geen namen, Hanz dus, die page ging maken.. ;)
 
Origineel geplaatst door demian
En dat gebeurt ook in de toekomst, want het idee was er al, ik was alleen in de veronderstelling dat iemand van sf, ik noem geen namen, Hanz dus, die page ging maken.. ;)
deze page kan toch ook automatisch worden gegenereerd...
mensen zouden kunnen submitten met alle gegevens die van toepassing zijn, dus incl. de link naar de track zelf... voila!
 
Origineel geplaatst door 6 trak
deze page kan toch ook automatisch worden gegenereerd...
mensen zouden kunnen submitten met alle gegevens die van toepassing zijn, dus incl. de link naar de track zelf... voila!

Zelfs dát idee was er al, het moet alleen nog even uitgevoerd worden .. :D
 
Origineel geplaatst door demian
Zelfs dát idee was er al, het moet alleen nog even uitgevoerd worden .. :D
strak! :mega:

in principe zou het zo kunnen gaan zijn dat bijv. in december tracks worden aangeleverd, een mooi lijstje steeds van word gegenereerd (incl. links nutuulk), en 1 maand later het eigenlijke voten van start gaat... :)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
strak! :mega:

in principe zou het zo kunnen gaan zijn dat bijv in dec tracks worden aangeleverd en 1 maand later het eigenlijke voten van start gaat... :)

Dat zou kunnen, maar het zou ook zo kunnen zijn dat via een config menu iedere gewenste periode ingevoerd kan worden zodat we het hele jaar door kunnen voten op van alles wat je maar kan bedenken..

iig, plannen genoeg!
 
Origineel geplaatst door demian
Dat zou kunnen, maar het zou ook zo kunnen zijn dat via een config menu iedere gewenste periode ingevoerd kan worden zodat we het hele jaar door kunnen voten op van alles wat je maar kan bedenken..

iig, plannen genoeg!


Motherfokking hell !!!! dat is inderdaad vertiefte tof

Periode kampioenen !!!
Herfst titel !!!
De trek van de maand !!

man man man, wat een idëë-ë-n

nu nog prijzen bedenken


trouwens wellicht zal ik te laat zijn maar kan een van de heren organisatoren
de naam Chilistijn nog veranderen in
de overbekende merknaam CHILISTEIN (C) ???
 
Origineel geplaatst door 6 trak

zou het vreemd vinden als men pas bij het voten nog alles eerst moest luisteren...

is dat zo? 8o)
 
Origineel geplaatst door christo
moet toegeven dat ik niet meedoe alhoewel ik dolgraag mijn mp3 had gepost en meegedaan had.
dezer dagen is het vrij simpel om enig welke track/mp3 kort en vlug na te maken, wat dezer dagen
enorm veel gebeurd in de muziek industrie.
werk zelf al jaren mee in het dance genre en weet hoe iedereen tewerkgaat.
copieren en zelfs volledige arrangementen copieren wordt door iedere producer wel gedaan, buiten dat ze dan
hun eigen "accenten" toevoegen.

sorry jongens en meiden !!
{afkraak mode on}ja vreemd he ze spelen allemaal noten die al honderdduizend keer gedaan is, wellicht vind je muziek wel oudbollig. Als ik jou was, zou ik er niet meer naar luisteren. :D sorrie christo of zit je op het verkeerde forum waar ze 2 plaatjes door elkaar heen draaien.{afkraak mode off}
 
ik zou vereerd zijn als ze van mij iet zouden rippen en dat da bekend zou worden :)
gij zijt dan degene met talent en dan zult ge toch nog wel iets gelijkaardig kunnen maken..
 
Origineel geplaatst door strekie
ik zou vereerd zijn als ze van mij iet zouden rippen en dat da bekend zou worden :)
gij zijt dan degene met talent en dan zult ge toch nog wel iets gelijkaardig kunnen maken..


Dit verdient een relativiteitsprijs! :biertje:
 
hahaha

hahaha

haha die van mij valt niet te rippen, het is wel zon slechte kwaliteit! wie wil daar nou wat mee doen?
anniewee men doet maar

von haulshoven
 
Back
Top