Felicitatie Favoriete SF Track 2004

Scratch

Stamgast
Lid sinds
20 mei 2004
Berichten
432
Locatie
Zoetermeer
1. Quifster - A New Day Rising (73 pt)

2. 6Trak - Fosfor in my cabinet (68 pt)

3. Trash - May the funk (53 pt)


bron


Het heeft niet veel gescheeld, maar het resultaat mag er wezen! Van harte gefeliciteerd!!!! :okdan:

Op naar de Favoriete SF track verkiezing 2005 :D
 
Gefelicitaartslagroompeerd!

En denk dat die wisseltroffee nu wel naar m'r SF2004 Quifster kan. ;)

Was ook een bretsige wedstrijd.

:mega:
 
:mega: Wij willen iedereen bedanken die meegedaan hebben aan de sf2004 favorites track selectie wedstrijd. (ook de mensen die niet op ons gestemd hebben ;) )

Wij zijn vereerd om gekozen te zijn tot meest favoriete track van 2004. Het is gaaf om te zien dat de top 3 uit totaal verschillende stijlen bestaat (overigens zeer sterke tracks de nummer 2 en 3), dat geeft toch aan dat in tegenstelling tot veel andere internet contests deze vrij eerlijk is verlopen, en dat is een pluim waard voor alle synthforum leden. Het niveau lag vrij hoog bij praktisch iedereen en deze contest gaf een mooi beeld van de diversiteit kwa muziek-smaken van de leden. Wij willen scratch bedanken voor dit leuke initiatief en wensen iedereen nog een ZEER MUZIKAAL 2005 toe.

Bedankt!

Pascal & Robinez
 
Origineel geplaatst door 6 trak
Dank! ...anderen uiteraard ook gefeliciteerd...! :mega:

Hoogstaande track bytheway,zou eens opzoek gaan naar een labeltje!
 
Hay

Mr Quister gefeliciteerd met uw eerste plaats

6Track ,, ,, ,, tweede ,,

Trash ,, ,, ,, derde ,,

en forumleden, moderatoren bedankt voor de leuke wedstrijd
we gaan er weer tegenaan voor track 2005:D

is er trouwens geen troostprijs?

5 4 3 2 1 actie
 

Attachments

  • satelite.jpg
    satelite.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 58
Een gedeelde 13de plek van de in totaal 64 nummers is toch ook niet slecht voor mijn nummer die alle wetten der synthforumers overschrijd.

Maar gefeliciteerd top 3. :mega:
 
Laatst gewijzigd:
Van harte aan de top 3!! En dank aan iedereen die heeft meegedaan. Ik zal eerlijk zijn dat ik niet van elke track heb kunnen genieten, maar ik vond de kwaliteit over het algemeen schokkend hoog :)

Dank ook aan de moderatoren die door hun belangeloze inzet een forse steen bijgedragen hebben aan het grote succes van dit evenement. Hulde.

:koffie:
 
Origineel geplaatst door sander
Een gedeelde 13de plek van de in totaal 64 numeris toch ook niet slecht voor mijn nummer die alle wetten der synthforumers overschrijd.

Maar gefeliciteerd top 3. :mega:

Zie daar, je inspiratie in 2004 was best okay ;)

Ook gefeliciteerd aan iedereen, die vind dat hij op een prima positie staat in de ranglijst. Buiten de Top 10 zal de smaak van de Synthforumluisteraar de doorslag hebben gegeven. Het niveau lag immers hoog. Degene met de minste punten, maakt de meest alternatieve muziek, waar je aan moet wennen. Zo kun je het ook zien.


Misschien voor dit jaar al wat sneller je track insturen, want het waren wel veel tracks om te lusteren.
 
gefeliciteerd mannen! ...en laat dit voor de anderen een stimulans zijn om volgend jaar NOG betere tracks te maken om de top 3 van dit jaar COMPLEET te vervagen :D

ik kan niet WACHTEN tot de volgende verkiezingen :D
 
Back
Top