Felicitatie Favoriete SF Track 2004

Hoe kan het dat mensen met een even aantal punten geen gedeelte ranking hebben?
Hoe wordt dan beslist wie bijv plaats 13 krijgt ipv 14?
 
Origineel geplaatst door sander
Hoe kan het dat mensen met een even aantal punten geen gedeelte ranking hebben?
Hoe wordt dan beslist wie bijv plaats 13 krijgt ipv 14?

relativeren sander, relativeren ;)
 
Origineel geplaatst door sander
Hoe kan het dat mensen met een even aantal punten geen gedeelte ranking hebben?
Hoe wordt dan beslist wie bijv plaats 13 krijgt ipv 14?

Ik heb dat omgekeerd alfabetisch gedaan, zodat niemand mij zou beschuldigen dat ik mijzelf naar voor getrokken heb in de ranking. ;)

Beschouw anders gewoon de mensen met evenveel punten als hebbende de zelfde ranking. Het is zowiezo maar een overzichtje die ik even opgesteld heb, niks officieels. :D

Maar zoals demian al zei: relativeren. 8)
 
Nou waarde medeburgers, van harte hè, sowieso natuurlijk aan alle deelnemers (voor de goede tracks natuurlijk :D ), maar in het allerspeciaalst aan onze teerbeminde winnaars (vette tracks hoor, zeker wel!). En niet te vergeten: een bedankje voor ons aller leider in dit avontuur, Scratch, en de organisatie die dit toch maar mooi allemaal even mogelijk heeft gemaakt, het Synthforum (ha, daar ben ik mooi de eerste mee geloof ik).

Jaja, het is wat.


Goed.


Dus.


Bier dan maar weer? 8~
21.jpg
 
Op naar de SF verkiezing 2005... :)

Al moet ik wel mijn mening delen met anderen, ff weer iets anders aanpakken. Ik zat aan het volgende te denken:


1 - Meer keuze tot stemmen, dus geen top 3. Maar minimaal een top 5 (of top 10 zoals eerder werd gespeculeerd)

2 - Misschien toch een soort van verdeling. Maar dan wel globaal, zoals trance en niet trance? Aangezien de meningen op dit forum nogal verdeeld zijn over de trance muziek. Wat trance betreft zat er dit jaar wel echt een hele goede tussen! (Alan - Memories)

Als iemand nog meer suggesties heeft...., schroom je niet en laat je horen!!! Wat betreft de verkiezing van 2004 is nog niet geheel afgelopen. Ik probeer nog ff een kleinigheidje in elkaar te zetten.... :D
 
Origineel geplaatst door Scratch
Op naar de SF verkiezing 2005... :)

1 - Meer keuze tot stemmen, dus geen top 3. Maar minimaal een top 5 (of top 10 zoals eerder werd gespeculeerd)

2 - Misschien toch een soort van verdeling. Maar dan wel globaal, zoals trance en niet trance? Aangezien de meningen op dit forum nogal verdeeld zijn over de trance muziek. Wat trance betreft zat er dit jaar wel echt een hele goede tussen!

Hanz en ik hebben de contest voornamelijk voor onze rekening genomen etc. Ik ben met je eens dat een top 5 beter is dan een top 3. Dat wil ik sowieso aanpassen voor het komend jaar. Ik ben geen voorstander van een verdeling. Een goede track is een goede track ongeacht het genre. Uit de top 3 2004 blijkt ook des te meer dat genre er niet toe doet. De nrs. 1, 2 en 3 zijn elke uit een verschillend genre. Bovendien moet het echt een SF-track-van-het-jaar-contest zijn en niet een SF-trance-track-van-het-jaar etc etc

Origineel geplaatst door Scratch
Als iemand nog meer suggesties heeft...., schroom je niet en laat je horen!!! Wat betreft de verkiezing van 2004 is nog niet geheel afgelopen. Ik probeer nog ff een kleinigheidje in elkaar te zetten.... :D

Bericht door een moderator:
De verkiezing voor 2004 is nu toch echt afgelopen... Ik ga geen enkele stem meer tellen. :geslaagd:
 
Back
Top