Felicitatie Favoriete SF Track 2004

Yups gracias amigos, om ons naar de 5e plaats te sleuren.
En proficiat aan alle deelnemers ! :biertje:
 
Damn,

Ten eerste: gefeliciteerd winnaars.
Ten tweede: Bedankt Scratch en anderen die zich tomeloos hebben ingezet om deze verkiezing te regelen.
Ten derde: Shame on me. Ik ben gewoon vergeten te stemmen en ben net terug van de wintersport en ben dus te laat. Nu ben ik dus rijp voor de SF-schandpaal.

Kom maar op met je rotte synths, ouwe IC's en kapotte kabels :duivels:
 
Ik denk een combinatie (de winnende combinatie :geslaagd: )
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zou de winnaar hard of software gebruikt hebben? :engel:

het antwoord hierop is simpel. Voor deze song hebben wij alleen software gebruikt.

Productieinfo:
Sequencer : Cubase SX 2.2
Instrumenten : VST instrumenten
Afmixen : in cubase zelf met behulp van VST plugins.

Er zijn dus geen hardware instrumenten of effectbakken gebruikt voor deze song.
 
:eureka:

ranking.jpg
 
Jeu! 4e! Met hulde aan trash voor zijn eindsprint!

Misschien wel leuk om te vermelden dat er inmiddels een licensing aanbod uit den Verenigden Staeten is aangekomen per postkoets met het verzoek om "White Sins" op een verzamelaar te knallen. Ga ik er heel misschien zelfs nog centjes mee verdienen!!
 
Origineel geplaatst door Nolet
Jeu! 4e! Met hulde aan trash voor zijn eindsprint!

Misschien wel leuk om te vermelden dat er inmiddels een licensing aanbod uit den Verenigden Staeten is aangekomen per postkoets met het verzoek om "White Sins" op een verzamelaar te knallen. Ga ik er heel misschien zelfs nog centjes mee verdienen!!

klasse!

gefeliciteerd! :dj:
 
Origineel geplaatst door Nolet
Misschien wel leuk om te vermelden dat er inmiddels een licensing aanbod uit den Verenigden Staeten is aangekomen per postkoets met het verzoek om "White Sins" op een verzamelaar te knallen. Ga ik er heel misschien zelfs nog centjes mee verdienen!!

Dubbele felicitaties dus. Je zang doet me aan "Clan of Xymox" denken.
 
Alle winnaars van harte gefelicisynthetiseerd! :biertje:

Er zaten in ieder geval een hoop gave dingen tussen, dus een driewerf hoera voor alle componisten!
Ik mag zelf trouwens ook niet klagen met m'n top-10 notering, dus bij deze alle stemmers bedankt!
En ook uiteraard de nodige dankbetuigingen voor de organisator(en) van de contest, het was me een waar genoegen.
 
Back
Top