Kraken op softynths

CAP

Call me an addict
Lid sinds
9 juni 2002
Berichten
112
Locatie
zaandam
als ik softsynths gebruik dan hoor ik super gekraak ik snap er niets van .. mijn p3 800 met 512 mb sdram is toch niet te langzaam voor én sequencen met cubase én de vst instrumenten gebruiken?
 
zoek eens op "latency" in dit forum
 
dat ''helpt'' niet Olaf ik heb alles al geprobeerd... qua latency settings
 
welke chipset had je moederbord ook alweer?
 
wat voor soundkaart en hoeveel buffers gebruik je bij hoeveel latency. Dit is meestal een latencyprobleem, en heeft bijna nooit wat te maken met je computerpower. En o ja de chipset? Olaf LOL:)
 
VIA chipset.. nooit goed geloof ik.. ik gebruik 5 buffers van 6000 samples zo uit mijn hoofd. maar aan die via chipset zou het misschien kunnen liggen .. bovendien heb ik een msi 6309 lite moederbord en dat wil je uberhaupt nooit ... maar die kraak wil ik er wel graag uit. bovendien.. die latency zou niet het probleem moeten zijn als ik de ingespeelde dingen afspeel toch?
ik bedoel die latency heeft toch alleen effect als ik het inspeel? als ik afspeel is het toch in principe een latency van 0?

tnx CAP
 
prrrr nee, bij afspelen kun je rustig de latency heel hoog zetten, omdat je er dan geen last van hebt, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds latency is.
Dus gooi die latency schuif nou is omhoog!
 
ja baas ;)
 
Brave meid. ;)
 
oeps..VIA chipset...heb je de 4-in-1 patch al geinstalleerd?
 
Back
Top