Ervaringen Virus TI

Origineel geplaatst door Bammel
Moet je voor de grap op de startpagina van Synthplanet eens op Nederland klikken, dan vind je andere prijzen: €1547,- voor de desktop versie, incl btw.

Ik heb er ook eentje besteld daar: 9 december besteld, gisteren een mailtje ontvangen dat ze hem toch wel binnen enkele maanden denken te kunnen gaan leveren. Daar kunnen ze bij Synthplanet natuurlijk niets aan doen, maar als ik dit in december had geweten had ik wel naar iets anders gaan zoeken.

Hebbie em al betaald?

Zo niet annuleren die hap...
Zo ja, heb je online besteld? Zo ja, dan moeten ze binnen een redelijke termijn goederen leveren en dat is niet na 6 maanden.
 
Origineel geplaatst door Septic
Hebbie em al betaald?

Zo niet annuleren die hap...
Zo ja, heb je online besteld? Zo ja, dan moeten ze binnen een redelijke termijn goederen leveren en dat is niet na 6 maanden.

Ik heb hem online besteld, en als betaling mijn creditcard gegevens ingevuld. Het geld is nog niet afgeschreven. Dit staat tussen de kleine lettertjes op hun site:
"We do take our sales very serious. So we don’t accept cancellations because of any occuring delays in delivery. If in extreme circumstances however you need to cancel an order, you should do this in written form."

Tja, het is maar net wat zij onder extreme omstandigheden verstaan? Ik ga het in ieder geval proberen te annuleren.
 
Weet iemand ondertussen een goeie prijs/levertijd verhouding :)
Serieus, ik zou hem willen bestellen voor hem geleverd te hebben in juli maar kweet echt niet wnnr ik hem moet bestellen en bij wie. Bij feedback doen ze in elk geval zeer vaag over de levertijd (en vriendelijk is anders).
 
Origineel geplaatst door Bammel
Ik heb hem online besteld, en als betaling mijn creditcard gegevens ingevuld. Het geld is nog niet afgeschreven. Dit staat tussen de kleine lettertjes op hun site:
"We do take our sales very serious. So we don’t accept cancellations because of any occuring delays in delivery. If in extreme circumstances however you need to cancel an order, you should do this in written form."

Tja, het is maar net wat zij onder extreme omstandigheden verstaan? Ik ga het in ieder geval proberen te annuleren.

Hehe, ze dekken zich iig goed in...

Maar toch bijna 6maanden lijkt me toch lang genoeg, op zo'n manier houden ze er ook geen tevreden klant aan over lijkt me.
 
Wat dat betreft zou ik me niet teveel aan die kleine lettertjes storen hoor. Er gelden nog altijd de normale europeese wetten. Als koper heb je gewoon recht om op een fatsoenlijke manier behandeld te worden. Dus als je de koop af wilt zeggen dan zullen ze helemaal niets kunnen maken. En ze moeten al helemaal niet zeiken als ze je 6 mnd aan het lijntje houden.
 
Ik ben vandaag naar feedback eindhoven geweest om er wat mee te spelen, en de KB versie die ik onder mijn handen kreeg werkte erg lekker! Was meteen verliefd. Er stond in de rek ook een Desktop model (ik weet het nu zeker: de desktop en de KB zijn identiek buiten keys, zelfs de feel van de knopjes :D ).

Maar net even gebeld met de verkoper van piens (synthplanet, musicplanet,...) en hij was niet te spreken over access. Ik zal de dialoog even schetsen:
Note: ik probeer het antwerps taaltje zelfs te schetsen

IK: Kan u misschien wat duidelijkheid scheppen omtrent de prijs van de Virus TI desktop?
HIJ: Die staat trouwens ook op onze site, maar ik zal even zien ... ca 1650 EUR
IK: En hebben jullie deze op voorraad?
HIJ: *begint te lachen*, tuurlijk ni!
IK: arf?
HIJ: we wachten al maaaanden op een nieuwe levering van die gasten, en het zal pas voor van de zomer zijn, over 2 maanden.
IK: Is dit dan omdat ze niet aan de vraag kunnen voldoen qua productie of omdat er nog wat foutjes inzitten?
HIJ: Da wete zelf ook wel ...
IK: Oei, maar ik heb 'm vandaag in Eindhoven zien staan?
HIJ: Ist waar? Dan zullen ze die lang geleden besteld hebben...
IK: Of het is nog een "oude versie"...
HIJ: Ja, Ik vind da echt een kloteproduct ( :D ) Ik krijg dat maar niet verkocht
IK: Ik dacht dat er net erg veel vraag naar was?
HIJ: och man, ge moest eens weten. Der is abnormaal veel vraag naar, maar ik wou zeggen da ik em ni geleverd krijg, en men klanten blijven bellen terwijl ik me men handen gebonden zit.
IK: aha
HIJ: Want... iedereen wil die virus zonder da ze em ooit in handen gehad hebben. behalve gij blijkbaar...
IK: :mega:

en de rest is niet van toepassing:)
 
Hij heeft in sommige opzichten gelijk..
Hij is namelijk serieus nergens te krijgen, en ze worden ook niet volgens de beloofdde termijnen geleverd aan de muziekhandel.
Als een winkel er 20 bestelt, en hij krijgt er maar 6 geleverd, en 3 maanden later nog eens 6, en het is nog niet bekend wanneer die laatste 8 komen, dan houdt het op.
Dit is nu zo'n beetje het grootste probleem bij access,(opgevolgd op 2 met stipt, het OS).
Dit tot ergenis van de mensen die er graag een willen aanschaffen.
Winkels bellen met de vraag wanneer de virus ti komt heeft weinig zin, als access niets stuurt, ontvangt de leverancier niets.
 
Erg vreemd inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn om een paar synthjes te laten fabriceren. Wellicht wachten ze ermee totdat os 1.1 klaar is, dat ze dan minder gezeik over zich heen krijgen van nieuwe klanten.
 
Heeft iemand al een voorbeeldje van wat voor vette shit je ermee kan maken?
Altijd leuk!
 
Origineel geplaatst door fuse
Heeft iemand al een voorbeeldje van wat voor vette shit je ermee kan maken?
Altijd leuk!

Je kan binnenkort me nieuwe plaat kopen :D

maare ff serieus, ik zal kijken of ik morgen ff een previewtje kan showen.
 
de mijne is besteld en zal dinsdag of woesdag afgeleverd moeten worden

via feedback in appeldoorn besteld daar hadden ze er 2 staan en nu dus nog maar eentje :D

met rembours kosten 1714,- euro pff wat een geld wat een geld :P
 
Origineel geplaatst door Bammel
Ik heb hem online besteld, en als betaling mijn creditcard gegevens ingevuld. Het geld is nog niet afgeschreven. Dit staat tussen de kleine lettertjes op hun site:
"We do take our sales very serious. So we don’t accept cancellations because of any occuring delays in delivery. If in extreme circumstances however you need to cancel an order, you should do this in written form."

Tja, het is maar net wat zij onder extreme omstandigheden verstaan? Ik ga het in ieder geval proberen te annuleren.

Bij Nederlands recht moet je oppassen met dit soort misleidende teksten! Je hebt namelijk als consument meer rechten dan je denkt, zeker als het gaat om de wederpartij die in dit geval in gebreke blijkt.
" we don’t accept cancellations because of any occuring delays in delivery "
-> is een gevaarlijke uitspraak, zo is mij geleerd.

Je hebt het product nog niet in huis, de goederen zijn niet geleverd, en dus mag je nog cancellen. Op zijn hoogst zouden ze wat kosten mogen rekenen. (Denk aan: ik laat een auto customizen met onderdelen. Ik bedenk me en cancel. Die onderdelen zijn al betaald door de producent. Die + administratiekosten etc. mogen in rekening gebracht worden).
 
Ik heb vorige week mijn Virus afgezegd bij Synthplanet. Ik kreeg geen antwoord, maar zag wel op de site dat mijn order gecancelled was.
Inmiddels heb ik er wel 1 in mijn bezit! Zelf opgehaald bij Musikproduktiv. Ik ben dus een blij mens.
 
hoi

hoi

Is er hier iemand die de Virus TI samen gebruikt met Cubase SX 3.0 ?? Want ik heb problemen met de TI te integreren in Cubase. Op de site staat er nochtans een tutorial om je TI met Cubase te verbinden maar dat klopt toch ook niet helemaal.... Weet er misschien nog iemand een andere site met betere tips?
 
oei oei...

oei oei...

Klinjkt misschien stom maar krijg'm gewoon ni aangesloten in die Cubase... Ik heb nog niks van die VirusControl gezien dus met andere woorden. Als ik bij VST instrumenten ga zien staat hij er gewoon niet tussen ook niet. Heb hem dus aangesloten via USB, dit is toch niet verkeerd?
 
Standaard vraag: heb je wel de nieuwste software geinstalleerd? Bij oudere versies werd soms de VSTi op een verkeerde plek geinstalleerd waardoor je 'm dus niet zag in je sequencer. Zoek anders eens op je harde schijf naar het bestand "Virus TI.dll" zonder de quotes.

Bij mij staat ie hier: C:\Program Files\Steinberg\VstPlugins\Access Music\Virus TI.dll
 
hallo

hallo

Jij bent de beste!
Ik had die Virus TI.dll wel op pc staan maar stond blijkbaar ergens anders, nochtans heb ik van alles de nieuwste versie.
Toch bedankt, als ik nog vragen heb, zal ik ze zeker stellen.

Tnx !:D
 
Back
Top