[Bitstream 3X]

Attachments

  • bs3x_front_300_part.jpg
    bs3x_front_300_part.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 102
Laatst gewijzigd:
Heb er al een tijdje geleden 1 besteld! Laat wel nogal lang op zich wachten?
Maar check de functies van deze controller! cc curves/arpeggiator... :{

yummie...
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Cisco
Heb er al een tijdje gelede 1 besteld! Laat wel nogal lang op zich wachten?
Maar check de functies van deze controller! cc curves/arpeggiator... :{

yummie...

Heb hiervoor al een "Bitstream Pro" gehad! En die bak was al helemaal fantastisch...
Daarvoor moet deze helemaal de "F@cking shit" zijn! 8~
 
Alle CC's zijn al voor geprogrammeerd voor software zoals; Ableton, Reason, Native instruments, Cubase etc... :D
 
die arp mp3's zijn wel grappig
die kraftwerk en drexciya electro shizzle is wel cool .. tja step sequencers op parameters he .. :D

maar wat ze nou met die slapbas doen ? :confused:
 
Wat is nou eigenlijk het grote verschil met de Bitstream Pro.
Ik vind de Bitstream Pro er veel beter uitzien en die kun je gemakkelijk zonder rackears in een rack hangen..
Stuk goedkoper ook.
Als iemand zn Bitstream Pro wil dumpen mag ie mij trouwens best pmen :)
 
Mooi maar net als de Bitstream Pro destijds gewoon te duur. Goedkoopste verzendoptie is 45 euro en al wil je hem binnen 3 dagen betaal je 91 Euro voor de verzending.

Als je dan nog bedenkt dat de 459 Euro ex Btw is kun je er nog 19.6% btw bij rekenen kom je op 549 Inc btw + 45 euro = minimaal 594 euro voor deze controller.

Is toch een beetje aan de dure kant al heeft dit beestje wel echt mooie functionaliteit aan boord en ziet ie er ook echt wel erg mooi uit!

Aan de andere kant al zoek je net een nieuwe controller zou ik zeker naar deze kijken. Ik heb een RMT25 van iemand overgenomen omdat ik ook keys nodig had en deze persoon maar 250 vroeg voor een 5 maanden oude RMT25. Maar anders was het waarschijnlijk een Bitstream + midikeyboard geworden.
 
Origineel geplaatst door triple_xxx
mij ziet het er ook een leuk apparaat uit. ik twijfel nog tussen deze of tussen die controller van hades. die me ook goed lijkt

Ik ga zonder aarzelen voor deze! :D
 
vette bak zekers! maar ik hou het toch bij me 2x bcf en 1x bcr controllers... 600 eurie (nu nog goedkoper) en je hebt een vol gemotoriseerde mixtafel en het beste van alles: mackie emulatie rules! ALLE functie van een mackie control en veel meeeeer (zelf in te stellen ook nopg met wat knutselen). voor hmmm..... 1/4 van de prijs???? i love em!
 
Origineel geplaatst door Cisco
Heb er al een tijdje geleden 1 besteld! Laat wel nogal lang op zich wachten?
Maar check de functies van deze controller! cc curves/arpeggiator... :{

yummie...

Heb je dat ding al ontvangen ?

Hoe kan je de stand van de draai knoppen en schuiven zien hoe hebben zij dat dan op gelost ?
 
Origineel geplaatst door QuincMan
*schop*

Hij staat in de nieuwe feedback krant voor €545,-

Kijk dat is nog een makelijk :)
 
Back
Top