Hoe klinkt ie?

OKEEJ
Mensen die dit nummer luisteren :P
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Cijfers tussen de 1 - 10???
 
ik ben heeeel erg van dit soort muziek

hier en daar is ie een beetje te off beat en probeer er iets meer een songstructuur in te bouwen.. met een break.. ietsje langer

t gevoel van de track spreekt me wel zeer aaan
 
Iedereen die een cowbell durft te gebruiken is ok in mijn boekie! :D

Sounds nice, maar een structuur ontbreekt nog een beetje.
Iets meer sequences/pads/melodie...eh...erin behalve de bassline zzou ook mooi zijn.

Nice.
 
Ik heb effe #1 geluisterd......

ik zie het als een basis voor bv. een goede melodie of zanglijn.
Klinkt best grappig zo, maar er moet echt nog wat bij!
 
HEY!
Het was real time op de computer opgenomen,(was eigenlijk een jam). we waren de kwaliteit van de opname aan t testen, het klonk wel leuk, dus wouden we even wat reacties horen.
 
de feel van die nummers is fantastisch:) ze lijken wel erg hard op elkaar, ik zou ze misschien in elkaar weven tot 1 langer nummer
 
"You've got great balls" zit al de hele dag in mijn hoofd:)

Opnieuw opnemen, ervoor zorgen dat het hier en daar wat beter in de maat is, een tekst erbovenop en het kan zo op een cd die ik meteen zou kopen:okdan:
Het onderwerp van de tekst zou ik vooral niet te ver gaan zoeken:P
 
je niet_goed mp3 is vals als de neeten, niet echt om aan te horen! SORRY

de eerste track/versie "you've got nice balls" is dan natuurlijk het beste.
die is niet (onbedoeld) vals maar heeft wel wat weinig variatie in de beats en baslijn.
Alleen je freaksoundje doet echt wat tijdens het nummer.

idd een vocaltje kan het wat opspicen of iets van een melodie die de boel opleukt.
wat betreft de beat, die is wel lekker simpel/minimaal en dansbaar.

vr. gr. Ronald @ Mstudio1
 
Leuk nummer! Ik denk dat het leuker zou zijn als jullie één of andere chick zover krijgen om er een tekst bij te maken ;)
tot vanav!
 
JA mensen er word hard aan gewerkt als ie af is zetten we hem online, enne Roddia: Chick :P
je bent net bezig met de text:P
 
Back
Top