[tribal/techno] Forcesupreme - trippin out (remix)

Thanks allen voor de reacties totzover. Ik ben toch aan 't overwegen om de oriiginele melodielijn er in te verwerken om de remix wat herkenbaarder te maken. Eens na vragen of ik hier nog tijd voor heb voordat de zooi op plaat word geperst.

Nog even wat antwoorden:

Origineel geplaatst door Steve303
Tja, elke keer als jij een track post is het prijs hé, je weet ondertussen wel al dat ik je producties altijd top vindt! Welke samples of sample cd's heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag.

Greetz

Er zit een trommel loopje in van Dance Essentials , verder een hoop oneshot samples uit eigen archief en volgens mij ook nog een hihatloopje waarvan ik de oorsprong niet meer weet.

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
ooh nog een vraag hoe en met wat heb je die kick gemaakt?

Het is een combinatie van een standaard 909 bassdrum (sample) gelayered met wat andere bassdrums met het mid wat geboost voor de punch.

Origineel geplaatst door Alias
Heb je dat stem(achtige) sampletje ook niet in ION gebruikt? Goeie degelijke track overigens.

Die sample komt van het origineel (trippin out). Die Ion was (heel lang geleden) een opzet die ik wou gebruiken als remix. Uiteindelijk zijn de licenties van die versie en het origineel gekocht door G-Tracks, een spaans label, die heeft onlangs de track + remix uitgebracht.
http://www.juno.co.uk/products/178212-01.htm
 
Laatst gewijzigd:
goed! (alhoewel je me dit nooit meer zal horen draaien, trance is niet mijn ding.)

bij tribal moet ik altijd aan Adam and the Ants denken, trouwens.
 
Wel leuk dat jij ook met die remix bezig bent.....
Wij hebben m namelijk ook al een tijdje geleden ingeleverd.....
Ik heb met Jan Liefhebber, waar je het al over had in je post, dus ook een remix gemaakt van trippin' out...
Wie weet komen ze wel op dezelfde EP te staan... (want ik dacht dat er 2 ep's met remixen uit zouden komen)
Kvind je versie trouwens wel heel erg lekker......
Wij hebben veel van het origineel erin gelaten......en in vergelijking met jouw remix er een iets hardere, maar denk toch ook redelijk subtiele remix van gemaakt......
Je hoort het binnenkort wel als het verschijnt.....
anyway... vooral doorgaan met je dikke shit.... klinkt top .....

greetings,
Nimbuz
 
Origineel geplaatst door wauxar
Wel leuk dat jij ook met die remix bezig bent.....
Wij hebben m namelijk ook al een tijdje geleden ingeleverd.....
Ik heb met Jan Liefhebber, waar je het al over had in je post, dus ook een remix gemaakt van trippin' out...
Wie weet komen ze wel op dezelfde EP te staan... (want ik dacht dat er 2 ep's met remixen uit zouden komen)
Kvind je versie trouwens wel heel erg lekker......
Wij hebben veel van het origineel erin gelaten......en in vergelijking met jouw remix er een iets hardere, maar denk toch ook redelijk subtiele remix van gemaakt......
Je hoort het binnenkort wel als het verschijnt.....
anyway... vooral doorgaan met je dikke shit.... klinkt top .....

greetings,
Nimbuz

Hey, cool man, dat jullie ook op de EP komen! Er komen inderdaad 2 EP's uit, 1 met het origneel + remix en 1 met 2 remixen. Hoe het verder precies word indgedeelt weet ik niet...

Ik wil ga toch proberen wat meer elementen uit t origineel in de remix te verwerken, meer herkenbaarheid er in... Nu is het gewoon een standaard doormixertje.

Ik ben erg benieuwd naar jullie versie! Ik zie de promo's wel verschijnen ;)
 
Back
Top