[techno/house] Remix: Welcome to the club

He did it AGAIN!:walker:
Tis weer pompen en zuigen zoals je dat zo lekker kunt!*D
Is dit trouwens een echte ms die ik hoor of is het de vsti!?
Of is het gewoon een andere synth die zo'n lfo sweepert kan!
Greetings
 
Laatst gewijzigd:
Van deze stijl heb ik geen reet verstand, maar vind dit zeker lekker klinken. Ondanks dat ik deze stijl al te snel slap en saai vind worden, klinkt deze nog steeds goed.
Dit doet mij denken als ik in t weekend laat thuis kom en ID&T Radio opzet ... late nite club music. :biertje:

Veel gepiel, koele potten en pannen. In mijn oren plaat klaar!!!

Goed werk dude!
 
8~ Yummie!
 
Wauw wat een vette plaat!!! Echt goed bezig jij. Heerlijke groove.

Je vraagt opmerkingen. Enige wat mij opviel is het abrupt einde van de bongo/conga op het eind. Het kan net het laatste sampletje zijn wat niet mooi geknipt is. Je kan die bongo's/conga's anders wat rustiger afbouwen.

Greetz en succes met de release

Erik
 
Origineel geplaatst door AOR
Waar heb je die bass/toms vandaan gehaalt? Supervet, doet me denken aan Alverado - Blue. (2-40)
ja nu je het zegt .. trouwens mooie track die blue .. vooral kant b2 is vet met die maffe maar oh zo funky snares
die diepgang gaat deze track niet halen .. maar dat hoeft ook niet ..

hoor wel die armand van helden - tori amos sample voorbij vliegen .. hehehe
maar vette track , vet arrangement .. dat oppompen met die kick is ook wel grappig gedaan

En die toms ben ik ook wel benieuwd naar .. denk een loop
 
Heerlijk weer, voor mij het liefst een hele avond forcesupreme tracks8~

groovy maar toch pompend en vica versa.

Die freq sweeper is ook een heerlijk soundje.
 
........hoor ik daar een dance-smash? :dj:

Lekkere plaat man! werk het arrangement nog iets meer uit naar het einde toe, maak een remix van ongeveer 3.10 met een zangeres en de vocals "welcom to the club" als uitgangsount en je hebt een killer dance-smash in je handen...

duidelijke handclaps (echte!), dat zou er nog lekker in zijn denk ik :)

Wat zijn je plannen met dit nummer?
 
Weet je waarom ik ooit ben begonnen met plaatjes draaien?...
Omdat ik in de goede oude tijd "Welcome to the club" (de acid-versie van X-trax) ergens hoorde, de naam gelijk heb gevraagd en op zoek ben gegaan maar ik kon 'm nergens op cd kon krijgen.
Vandaar dat ik via vele omzwervingen in een duister platenzaakje terechtkwam waar deze meesterlijke track op vinyl aanwezig was. Ik heb 'm gelijk gekocht, maar ik had nog geen platenspeler. Die daarom ook maar gekocht, niet veel later ook nog eens een tweede en zo is mijn balletje gaan rollen. Dat was rond '94-'95 als ik me niet vergis...

Deze track heeft dus nogal wat betekenis voor me en is naar mijn mening niet zomaar te remixen... Je hebt echter weer goed werk afgeleverd! Hoewel ik toch wel de acidbliepjes erg mis. Maar goed, da's mijn persoonlijke herinnering bij die plaat.
 
Origineel geplaatst door Ferric
Weet je waarom ik ooit ben begonnen met plaatjes draaien?...
Omdat ik in de goede oude tijd "Welcome to the club" (de acid-versie van X-trax) ergens hoorde, de naam gelijk heb gevraagd en op zoek ben gegaan maar ik kon 'm nergens op cd kon krijgen.
Vandaar dat ik via vele omzwervingen in een duister platenzaakje terechtkwam waar deze meesterlijke track op vinyl aanwezig was. Ik heb 'm gelijk gekocht, maar ik had nog geen platenspeler. Die daarom ook maar gekocht, niet veel later ook nog eens een tweede en zo is mijn balletje gaan rollen. Dat was rond '94-'95 als ik me niet vergis...

Deze track heeft dus nogal wat betekenis voor me en is naar mijn mening niet zomaar te remixen... Je hebt echter weer goed werk afgeleverd! Hoewel ik toch wel de acidbliepjes erg mis. Maar goed, da's mijn persoonlijke herinnering bij die plaat.

Dan weet je zeker ook wel dat op de B-side "Man-woman-love"staat waar een hele dik fout in zit?
In de break gaat er iets mis en slaat een loop terug naar het begin. Zit in alle persingen dus is echt of een mastering of persfout.

Verders was het origineel natuurlijk een lekker plaatje. Draai 'm alleen nooooooooit meer!
 
Thanks allen! Voor de reacties! Dit had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Ik heb ook al van diehard X-trax fans kritiek gehad dat ik niks van het origineel over heb gelaten. Maar daar trek ik me natuurlijk niks van aan. Dit is mijn ding en ik ga niet proberen om het origineel te evenaren.

De toms komen idd uit een loopje. Ik weet niet waar ik die vandaan heb, ik geloof van een sample cdtje.

Ik heb genoeg plannen met deze track, het is een remix in opdracht van X-trax. Ik heb em daar laten horen, ze waren erg enthousiast, alleen hadden ze een stevige techno track verwacht. Nu gaan we even afwachten op de remix van Michel DeHey, als die ook zo funky en housey is, dan ga ik weer aan de slag, en maak ik een nieuwe versie die meer techy is. Ze willen mischien deze remix dan ook op de release zetten, onder mijn alter ego Paco Lesotto. En de techy remix gewoon onder Forcesupreme. Ze moeten me uiteraard wel 2 x de remix fee betalen, voor niets gaat de zon op.



Nogmaals bedankt voor de inspirerende reacties!
 
Back
Top