E-FEX vstFX plugin

24 euro is een lachertje voor deze 'out of this world' plug, maar als er 50 kopers zijn tot het eind van de maand, heb je hem voor slechts 6 euro! Luister en kijk naar de voorbeelden!

gui_demo_small.jpg


verdere info hier

... er zijn al 29 kopers, dus je hebt nu al 12 euro korting!
 
Ik zie er al 32, inclusief mezelf:)
Overigens kan je de maker ook per overschrijving (Iban/Bic) betalen, zoals ik net gedaan heb :)
 
Leuke prijs.. :) maar om nu te zeggen dat het iets toevoegd aan de reeds (gratis) bestaande plugs.. :erm:
 
Origineel geplaatst door Jazper
Leuke prijs.. :) maar om nu te zeggen dat het iets toevoegd aan de reeds (gratis) bestaande plugs.. :erm:

Al geluisterd en geprobeerd dan? Ik ken zowat elke plugin gereleased sinds 1997 en heb deze nog niet gehoord of gezien, en zeker niet voor 6 euro..
:eureka: Er zijn er al 34 nu..
Nee ik ben geen woordvoerder van deze Duitser, juich alleen groepkopen toe:)
 
Wat is dat ding meer dan een multi-effect met wat zij-features (die de meeste mensen toch niet gebruiken)?

Wat is daar nu zo fantastisch aan? "What's wrong with this picture?"

6€ is nu niet zoveel geld, maar als je er 24€ moet aan geven zou ik eerder voor een 2de hands Behringer virtualizer of een ander cheapo hardware multi-effect gaan.
 
Ik wil niet negatief zijn ofzo hoor.. :)

maar.. ik heb de .mp3's beluisterd.. maar al die fx heb ik gewoon al vaker gehoord in gratis plugs.. :erm:
 
de demo is vrij low-cpu... al moet ik zeggen dat die andere groene effecten bak 'Pneumo' op 1 of andere manier veel vetter en unieker klinkt dan de 'Modulator' ... kijk als die nou 6 euro was...


mlon
 
nog ff

nog ff

heb hem ook besteld was nummer 49 dus nog 1 en we kunnen het voor 6 euri verwachten
het is een aardige plugin, nieuw vers en zo van het voorst.
grote groetjes

Robarth
 
Back
Top