M-Audio Trigger Finger

Kriebelkastje van M-Audio:

Trigger-Finger-sm.jpg


info hier
 
Origineel geplaatst door oli303
'k ben eigenlijk zelf ook een beetje op zoek naar een drum-Pad MIDI-controller dingie.

Zijn er nog andere alternatieven buiten dit toestel van M-audio en de AKAI MPD-16.

Ik gebruik een SPD (6) van Roland. Heel aardig dingetje, want je kunt er ook heel hard op drummen met drumstokken. En ik denk dat je dat met dat M-Audio/Akai ding niet kunt.



R
 
En kun je der ook een extra trigger op aansluiten? Ik vind een bassdrumtrigger nl. wel fijn.
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik gebruik een SPD (6) van Roland. Heel aardig dingetje, want je kunt er ook heel hard op drummen met drumstokken. En ik denk dat je dat met dat M-Audio/Akai ding niet kunt.

Ik vrees dat het een 'vinger'-drumstelletje is... Maar sommigen schijnen dat best goed te kunnen ;)
 
Origineel geplaatst door search64
En kun je der ook een extra trigger op aansluiten? Ik vind een bassdrumtrigger nl. wel fijn.

Op de SPD6? Daar kan dat wel mee ja, ook 1 voor de closed hihat.

R
 
nou wat zijn we origineel bezig geweest op de R&D afdeling zeg.

Wat een na-aperij zeg.......:r
 
nou, ik was aan het denken van zo'n akai mpd16 aan te schaffen.... dit keert de zaken weer...:)
 
Tjongejonge wat een negativiteit weer hier zeg...

- issie te duur voor je? koop hem dan lekker niet! Maar voor veel mensen die veel ritmes in hun muziek gebruiken is dit een uitkomst: het hamert lekkerder op pads dan op toetsen, iets wat MPC gebruikers al langer weten...
- origineel? nee, niet echt, maar ik vind het een wonder dat er nu pas andere (zijnde niet-AKAI) erop inspringen. Dit betekent concurrentie voor AKAI, en dus zal er hier en daar wel iets aan prijzen gebeuren. AKAI heeft er trouwens geen draaiknopjes en schuifjes opzitten...

Ik denk dat dit ding een welkome aanvulling is voor vele laptop/PC muzikanten...
 
ben ik nou debiel?? Volgens mij heb je voor iets meer de korg microkontro,l heeft namelijk ook pads + de nodige sliders en knobs!!
 
nou ik heb nog een mpd16 staan hoor, ik gebruik hem nooit en heb hem eerlijk gezegt ook maar 2x gebruikt.
just not my kinda gear. geef mij liever een klein keyboard als de pcr ofzo dan ben ik blijer.
voor mij is deze bak dus niet echt waar ik op zit te wachten.
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Veel te duur...
Behringer waar ben je met zo'n paddiepatsboembangaleng voor 129 euriones!

Ja precies. Ik denk dat Behringer 'm voor 99 euro zou kunnen verkopen. Lekker boeie dan dat 't Behringer is. Maar waarschijnlijk verkocht Akai nog niet genoeg van die bakjes om 't voor Behringer de moeite waard te maken om er een te neppen.

Maar als Unilever Appie Heijn kan aanklagen voor de verpakking van de pindakaas...
 
Origineel geplaatst door Mstudio1
nou ik heb nog een mpd16 staan hoor, ik gebruik hem nooit en heb hem eerlijk gezegt ook maar 2x gebruikt.
just not my kinda gear. geef mij liever een klein keyboard als de pcr ofzo dan ben ik blijer.
voor mij is deze bak dus niet echt waar ik op zit te wachten.

/offtopic: Als je hem voor een prijsje verkoopt :)
 
Back
Top