Algemene vraagje

nhl2003

Stamgast
Lid sinds
18 december 2002
Berichten
225
hallo people,


Ik heb twee vragen:

* Kent iemand een goedkope geluidisolatie bedrijf? omdat ik wil mijn kamer isoleren :).

* Hoe heet zo'n aparaat waarmee je je keyboard erop aansluit, en vervolgens als je zingt dan verander je het geluid metbehulp van keyboard en allerlei geluiden maken b.v. telefoongeluidjes. Want ik ben hiermee absoluut niet bekend
 
Re: Algemene vraagje

Origineel geplaatst door nhl2003
* Hoe heet zo'n aparaat waarmee je je keyboard erop aansluit, en vervolgens als je zingt dan verander je het geluid metbehulp van keyboard en allerlei geluiden maken b.v. telefoongeluidjes. Want ik ben hiermee absoluut niet bekend

Ik snap totaal niet wat je bedoelt met die zin, want de zin klopt voor geen meter.

Mijn interpretatie is:
"Hoe heet zo'n apparaat waarmee je, wanneer je je keyboard erop aansluit en vervolgens zingt, je het geluid van de zang verandert met behulp van het keyboard ... blablabla." ... Dat is het best dat ik er van kan maken.

Volgens die interpretatie denk ik dat je op zoek bent naar een "vocoder".
Succes ermee
 
1) Nee

2) Een vocoder of een harmonizer, ligt eraan wat je bedoelt.
 
juist een vocoder, dank je


en Access Virus C synth rack versie kun je het op je keyboard aansluiten ja he? en het heeft ook een vocoder heb ik gelezen.
 
Origineel geplaatst door nhl2003
juist een vocoder, dank je


en Access Virus C synth rack versie kun je het op je keyboard aansluiten ja he? en het heeft ook een vocoder heb ik gelezen.

Euhm :)

on topic: Jep, dat gaat

off topic: Als je dit nog niet zelf bekeken, uitgezocht en getest hebt zou ik het geld er zeker niet insteken :engel:
 
Back
Top