Acidlab bassline

ik kan eigenlijk niet zolang meer wachten ,laat me iets weten als je cash hebt ...
 
je hoeft niet naar naar Duitsland te rijden zenne...ze sturen die gewoon op !
 
ik kan onmogelijk met visa betalen en ken eigenlijk ook niemand die dat kan ,dus daarom zou ik graaag een beroep doen op miin medesynthforumleden ,zou er iemand eeen bassslne voor mij willen bestellen (liefst de blauwe)en dan kom ik die achteraf afhalen ,en dan heb ik uiteraaard het nodige bedrag bij en een fles exclusief belgisch bier:{


peace
 
ik zie deze tread nu pas, shame on me .... was sinds vandaag op zoek gegaan.
Heb klaus gemaild, vanavond een mail terug, 390 euro + 17 euro verzenden.

Ding klinkt te gek, m'n mb 33II kan dan de deur uit (klinkt wat ielig naar mijn idee).
Maar ik twijfel nog een klein beetje .....
 
Origineel geplaatst door Carnivore
Bassline van Audio Realism :)

Die wordt pas echt leuk als ze de knop resolutie van de plugin gaan verhogen, eg. ipv 128 steps op je filter freq; 1024 steps, dan klinkt ie veel minder digitaal of zipperig. Het is een mooi ding, maar ik heb het idee dat die plugin nog een stuk beter kan. Hij klinkt nl heel goed, tot dat je hem naast een echte 303 legt. Of een bassline, maar die klinkt gewoon heel anders. Het laag is niet te vergelijken...
 
Origineel geplaatst door mOkBor
Die wordt pas echt leuk als ze de knop resolutie van de plugin gaan verhogen, eg. ipv 128 steps op je filter freq; 1024 steps, dan klinkt ie veel minder digitaal of zipperig. Het is een mooi ding, maar ik heb het idee dat die plugin nog een stuk beter kan. Hij klinkt nl heel goed, tot dat je hem naast een echte 303 legt. Of een bassline, maar die klinkt gewoon heel anders. Het laag is niet te vergelijken...

offtopic: 't zijn ook allemaal andere apparaten...
 
Origineel geplaatst door Niel
ik zie deze tread nu pas, shame on me .... was sinds vandaag op zoek gegaan.
Heb klaus gemaild, vanavond een mail terug, 390 euro + 17 euro verzenden.

Ding klinkt te gek, m'n mb 33II kan dan de deur uit (klinkt wat ielig naar mijn idee).
Maar ik twijfel nog een klein beetje .....

Als je twijfelt om de MB33II te houden of een Acidlab te halen, is 't imho echt geen moeilijke keuze:

MB33II gelijk eruit!! 't Is uiteraard wat je ermee doet, maar als je voor 't 'acid'-geluidje gaat, is de Acidlab ZOveel beter!

Lekker degelijk gebouwd en heerlijk geluid.

Heb de MAM zelf gehad, en de Acidlab heeft een maat van me, dus 'k kan het redelijk goed vergelijken.

Succes met je keus!
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Als je twijfelt om de MB33II te houden of een Acidlab te halen, is 't imho echt geen moeilijke keuze:

MB33II gelijk eruit!! 't Is uiteraard wat je ermee doet, maar als je voor 't 'acid'-geluidje gaat, is de Acidlab ZOveel beter!

Lekker degelijk gebouwd en heerlijk geluid.

Heb de MAM zelf gehad, en de Acidlab heeft een maat van me, dus 'k kan het redelijk goed vergelijken.

Succes met je keus!

Heb ondertussen een acidlab bassline ..... idd geen twijfel, mb33 gaat weg.
Programeren is ff klooien, maar dat hoort bij een dikke acidline ;)
Ga m zaterdag gebruiken voor m'n live act :D
 
Origineel geplaatst door Neon Vomit
Is er iemand die alle specs op een rijtje heeft?
Wat een verschikkelijk onduidelijke site heeft die vent zeg... :(

specs, welke specs? ;)
wat zou je willen weten?
 
Origineel geplaatst door Niel
Heb ondertussen een acidlab bassline ..... idd geen twijfel, mb33 gaat weg.
Programeren is ff klooien, maar dat hoort bij een dikke acidline ;)
Ga m zaterdag gebruiken voor m'n live act :D

:D zie je wel?!!

Eergister ook nog een beetje ermee zitten klooien in combi met o.a. een Jomox-je, een MC-909 en een RS :)


Veel plezier en succes met je optreden!!
 
heb zonet een nacidlab bassline ,klinkt lekker maar ik vroeg me af of er geen enkele mogelijkheid is om te zien welke step je aan het editten bent .In de write mode stel je dus je steps in maar als je op write/next drukt geeft die geen enkele info of de slide of accent,note on, voor de desbetreffende step aanstaat.
Je kan zelf niet zien welke step je aan het editten bent .
dus ik heb bv een pattern gemaakt en wil een van de noten veranderen hoe doe ik dit in godsnaam?
 
Laatst gewijzigd:
pattern opnieuw maken stap voor stap en alleen die ene noot anders maken dan dat je hem nu hebt.
goed tellen dus... dat is de enige manier waarop ik het kan bedenken en ook doe!
 
ja ben er ondertussen al achter gekomen dat dit de enigste manier is(beetje omslachtig maar ja....)
lukt wel aardig met die pattern sheet van een medeforumlid (naam vergeten )



thx
 
de patternsheet van m0kb0r is best handig inderdaad :)

op mijn x0xb0x zitten tenminste ledjes die de stappen aangeven, veel handiger. maar ach... het kan ook zonder :peukie:
 
heeft iemand die pattern sheet toevallig nog ergens?
ik kon hem niet vinden... (jajaa ik zal de zoekfunctie vast wel weer niet goed gebruiken)
 
Back
Top