x0xb0x - 303 kloon

wachtlijst

wachtlijst

Ik stond op de wachtlijst van de derde run, heb eergister betaald...
Nu alleen nog eventjes wachten.
:D
 
Re: wachtlijst

Re: wachtlijst

Origineel geplaatst door turbo2tone
.... heb eergister betaald...
:D

Wat wordt er gerekend voor de verzendkosten? Kan ik alvast kan gaan sparen :D
 
Re: Re: wachtlijst

Re: Re: wachtlijst

Origineel geplaatst door Baseman
Wat wordt er gerekend voor de verzendkosten? Kan ik alvast kan gaan sparen :D

Spaar ook maar alvast voor de importheffingen. Er komt nog zo'n 60-70 euro bij aan BTW en douane-heffing.
 
Re: Re: Re: wachtlijst

Re: Re: Re: wachtlijst

Origineel geplaatst door etaoin
Spaar ook maar alvast voor de importheffingen. Er komt nog zo'n 60-70 euro bij aan BTW en douane-heffing.

is het niet mogelijk dat ze het als reparatie onderdelen markeren zodat die import heffingen omzeilt kunnen worden?
 
Re: Re: Re: Re: wachtlijst

Re: Re: Re: Re: wachtlijst

is het niet mogelijk dat ze het als reparatie onderdelen markeren zodat die import heffingen omzeilt kunnen worden?

Je betaalt nu ook geen heffing (hij komt als "kit" binnen). Maar BTW en inklaringskosten betaal je altijd.

Overigens is het falsificeren van de inhoud van een zending in de VS tegenwoordig strafbaar op straffe van gevangenisstraf, dus dat doen ze niet zo snel.
 
Re: Re: Re: Re: Re: wachtlijst

Re: Re: Re: Re: Re: wachtlijst

Origineel geplaatst door etaoin
Je betaalt nu ook geen heffing (hij komt als "kit" binnen). Maar BTW en inklaringskosten betaal je altijd.

Overigens is het falsificeren van de inhoud van een zending in de VS tegenwoordig strafbaar op straffe van gevangenisstraf, dus dat doen ze niet zo snel.

okay, op die fiets.

Is sowieso afwachten voor mij, sta sinds gisteren op de wachtlijst, dus het is maar de vraag of ik uberhaubt aan de beurt kom.
 
kosten x0xb0x

kosten x0xb0x

Ik ben EURO 310,- kwijt aan de x0xb0x (compleet met centre detent pot en pre-build usb maar excl.voeding)
Daar komt nog 59 euro aan invoer toestand bij (BLOEDZUIGERS) en dan..
Nog 175 om hem in elkaar te laten zetten, namelijk.
Ik kan wel (goed ahum ahum :) solderen maar het calibreren meet scoop gaat me net te ver.
Vandaar dat ik hem bij een forum lid laat fixen whahahah als hij klaar is met mijn 808 dan!

Turbo
 
Lijkt mij ook een mooi moment als wat eerst een zak met onderdelen was na een middagje solderen tot leven komt........

:okdan:
 
in-el-kaar

in-el-kaar

Het forum lid die hem in elkaar zet is er +/- 17 uur mee bezig, dan vindt ik 175 echt niet veel.
Laat ik het zo zeggen,daar kom ik voor mijn werk me bed niet voor uit whahahaa.
10 euro per uur?? en nee het is geen Pool.

Turbo
 
17 uur?!

17 uur?!

Hoe lang was jij er nou mee bezig Louis? Geen 17u toch?!!! ;) En de mijne is spik en span, ook van binnen!! Had ik gezegd dattie lekker zuur klinkt en knettert?! :D
 
hoe zijn de accents en slides vergeleken een echte 303 ?
wat ik tot nu toe heb gehoord ben ik nog niet overtuigd dat dit een perfecte clone is ....
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
hoe zijn de accents en slides vergeleken een echte 303 ?
wat ik tot nu toe heb gehoord ben ik nog niet overtuigd dat dit een perfecte clone is ....

Wat heb je tot nu toe gehoord? De samples die op de x0xb0x website staan zijn dus niet ok, ze zijn er later achtergekomen dat ze bij de x0xb0x de slide verkeerd hadden geprogrameerd. Vandaar dat de sample van de x0xb0x dus zo anders klinkt dan de sample van de echte 303.

Ik geloof dat de accent van de x0xb0x iets agressiever is als van de echte 303 (gewoon niet zover opendraaien dus...).
Ik begrijp de hele paranoia over de slide ook niet zo. De slide zit in het sequencer gedeelte van de x0xb0x en daar zitten nou niet de moeilijk te verkrijgen onderdelen, m.a.w. die slide zit wel goed.
Het enige waar je op moet letten is dat je de square wave net zo mooi krijgd als bij de echte 303....
 
Origineel geplaatst door radiance

Het enige waar je op moet letten is dat je de square wave net zo mooi krijgd als bij de echte 303....

ik ben eens benieuw, ik heb dan wel geen xoxbox.
 
Re: Re: kosten x0xb0x

Re: Re: kosten x0xb0x

Origineel geplaatst door etaoin
Over bloedzuigers gesproken :D
Ik heb die van Tekno voor 50 in elkaar gezet.

Ik doe het ook voor m'n lol, meneer van [edit] x [/edit], maar wel wit. =) Als de belastingdienst bij mij langs is geweest, dan blijft er nog een schamel Pools loontje over van die 175 Euro. :W


Bericht door een moderator:
etaoin zit er niet zo op te wachten dat je zijn naam verspreid.
 
Last edited by a moderator:
Re: Re: Re: kosten x0xb0x

Re: Re: Re: kosten x0xb0x

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik doe het ook voor m'n lol, maar wel wit. =) Als de belastingdienst bij mij langs is geweest, dan blijft er nog een schamel Pools loontje over van die 175 Euro. :W

Vanwaar de suggestie dat ik het niet wit doe? Ik geloof niet dat je mijn aangifte gezien hebt, dus ik denk niet dat je daarover kunt oordelen... ;)
Volgens mij is het enige verschil dat ik er niet aan hoef te verdienen, voor mij is het hobby. De staatskas wordt er bij mij ook ongeveer 21 euro beter van.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top