mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Bass
Ziet er netjes uit hoor Coady :okdan:

Maar als ik puur voor mezelf spreek vind ik 2 beeldschermen met softsynths een stuk minder inspirerend dan synths met knoppen ........of heb je die ook nog?

Thnx Bass,

Ik heb nog een Yamaha cs6x staan, maar ff geen ruimte om m neer te zetten :P
Ik vind sowieso softsynths fijner werken omdat je geen eindeloze menu's hoeft door te bladeren om je patches te programeren. En de kwaliteit van vsti's wordt toch steeds beter :)
 
Origineel geplaatst door Lacertus
Hier mijn setup: Ik ben verkast van een grotere ruimte -waarin ik nu kantoor hou- naar twee vierkante meter op zolder.
Zoals je kunt zien (net als bij Kevin) géén monitors.
Gear: Akai MPC4000, DDX3216, Soundart Chameleon I, Korg Wavestation SR, MAM MAP1, Yamaha MU100r, Clavia Nord Modular, Creamware NOAH EX, Doepfer LMK1V2 masterboard, 19"PC (eye4 systems-RME HDSP9652-Cubase SL3).
In bestelling: Fantom XR+SRX3, Chameleon mk2, Beyerdyn DT990.

Hier moet ik het dus mee doen... :okdan:


gezellige ruimte :koffie:
 
@ Ruffryder: misschien wel te leeg naar je zin, maar WÈL allemaal goed bruikbaar spul!! :okdan:

grtn van 'n plaatsgenoot :biertje:
 
Hier dan een paar pics van mijn rommel hoekje :)

trouwens telefoon-cam dus brakke quality...

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Leuk om te zien hoe anderen zoal zitten.

Hier mijn opstelling. Ik ben nog aan t twijfelen voor nieuwe monitoren. De behringers zullen plaats gaan maken voor Adams, Dynaudio's of Genelecs (of misschien wel die nieuwe alesissen van de frontpage).. En dan moet er nog een Andromeda bij... knopjesdingen hmmm.

studio02.jpg


Groetjes
 
Origineel geplaatst door QuincMan
Wat is dat voor keyboard voor je computerschermen?

looks like a target mk10 ofzoiets:bekdicht:


@alan: lekkere stek!:P
 
ja klopt haha is een target,

is al jaren oud. maar ach, het wekt nog goed genoeg voor mij om een paar trance melodietjes in te spelen...
bewerk ze later vaak toch weer op het scherm :)
 
Hey Alan,


erg vette studio heb je zeg.. vooral die muren vind ik erg cool gedaan.. ziet er lekker speels uit..

:)
 
Njah, ik krijg het niet voor elkaar.. Ik zet de goeie img tags maar ik krijg alleen de tekst in beeld!

Probeer het de volgende keer wel weer :stupid
 
Origineel geplaatst door Ethereal
Njah, ik krijg het niet voor elkaar.. Ik zet de goeie img tags maar ik krijg alleen de tekst in beeld!

Probeer het de volgende keer wel weer :stupid
Ik zie gewoon een plaatje hoor!
 
Ja, 1 plaatje zie je. Hij had er al meerdere proberen te plaatsen en daarbij zag je alleen de code.. Zijn inmiddels verwijderd door 'm zelf. ;)
 
Hier een foto van mijn standaard verblijf :P
ik weet het het is (nog) niet veel maar kan nog lang genoeg sparen als 15 jarig knulletje al verdien ik wel verdomd weinig :(
Maarja het gaat erom dat je met t minste ook goeie muziek kan maken tog :geslaagd:
 

Attachments

  • afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    23,3 KB · Bekeken: 86
nog 1 fototje :yamaha:
 

Attachments

  • afbeelding 002.jpg
    afbeelding 002.jpg
    26 KB · Bekeken: 82
Origineel geplaatst door QuincMan
Wat is dat voor keyboard voor je computerschermen?
Master Keyboard van Evolution als ik t goed heb......
 
Er is al antwoord gegeven stom zat weer eens niet op te letten op deze zware zondagavond :biertje:
 
Origineel geplaatst door DJ DyM
Er is al antwoord gegeven stom zat weer eens niet op te letten op deze zware zondagavond :biertje:

ja, ik was er al met het prijzengeld vandoor;)
 
hier is de mijne dan

hier is de mijne dan

Keys
keys.JPG



Mic
mic.JPG



Vogelperspectief 1
vogel1.JPG



overzicht 1
links.JPG



Mixer
mixer2.JPG



Vogelperspectief 2
vogel2.JPG



Mixer nog eens
mixer1.JPG



Overzicht 2
overzicht.JPG



Laatste keer de mixer
mixer3.JPG
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top