sequencer

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
ik ben op zoek naar een hardware sequencer als in bv de electribes en de x0x. weet iemand iets in die richting??? is er wel zoiets???? kheb ze namelijk nog nooit gezien ofzo...

laat er ff horen

gegroet remco
 
Eh, maar als je dat zoekt, wat is er dan mis met een Electribe?
Die kosten zo weinig, desnoods sluit je gewoon heel het geluid niet aan! :D
 
Gebruik effe de zoekfunctie, deze vraag is al heel vaak gesteld (incl door mijzelf), en er kwam altijd hetzelfde antwoord...
probeer er zo veel mogelijk uit...

hier toch nog even wat namen

Yamaha RM1x (heb ik zelf veel gebruikt, topding), of zijn grote broer rs7000
Akai MPC series
Roland x0x series, ben ff het typenaam vergeten, maar dus niet de MC 505 maar de blabla505, wat ouder, maar ook OK

check ook de te koop afdeling op dit forum, daar vind je flink wat 2e hands sequencerwaar..
succes
 
Hardware sequencers zijn er genoeg maar waarom persé een X0X sequencer als je al een Electribe hebt idd ?
Maar goed hier wat misschien interessante sequencers.

MAM SQ16 (dit is een X0X type sequencer)
Alesis MMT-8 (niet duur 8 sporen sequencer maar dan zul je wel een controller nodig hebben om dingen in te spelen)
Akai MPC (kost wel wat maar sequenced en sampled veel :P )
 
hmm

hmm

mja jullie hebbe idd wel gelijk kheb al 3 electribes:D maar goed daar ging het niet om :S ...
ik was gewoon een beetje aan het rondkijken voor zo iets maar kon het eigelijk niet vinden..
 
Als je even wat informatie zoekt over de genoemde apparaatjes dan wordt je vanzelf wat wijzer.
En misschien weet je een winkel/kennis waar er een staat, dan kan je wat uitproberen.
 
Origineel geplaatst door divi

o ja, je krijgt er ook wat leuke geluidjes bij :D

Understatement van het jaar award voor divi:dubbel:
 
als je alleen de sequencer van de mpc serie wilt is de asq-10 van akai misschien ook een goede optie.
 
Back
Top