"Waarom moderne synthese beter is dan analoog"

Prachtig hoe dit topic gaat van

Analoog vs modern > wetenschap > gefrituurde breinen > culinaire toppers

Ps:

Mexicano #1!!
Dat bedoel ik eigenlijk met mijn opmerking.De schwung, het ludieke erin houden.De grappen zijn toch nog niet overleden hier?
 
om even on-topic te blijven puur refererend aan het filmpje en titel.

Het is eigenlijk zo, voor live of ad-hoc is het onbelangrijk of iets analoog is of digitaal. Daar is 1 ding van belang dat het werkt! en idiot proof. (hier is mijn hele workflow op Ingericht)

Waar meer luxe is verantwoord maakt het niet zoveel uit wat iemands voorkeur heeft. Analoog of moderne synthese is vooral gebasseerd op pseudo emotioneel vlak gepaard met workflow.
(De één werkt graag met een computer de ander gooit liever de computer uit het raam).
 
Analoog of moderne synthese is vooral gebasseerd op pseudo emotioneel vlak gepaard met workflow.
klopt...
Analoog circuit en/of ad converter en verder uitzoeken wat je wilt.
 
O ja, mocht er interesse zijn..


KLIK
 
Is dat analoog of digitaal? :duivels:
Analoog.. TOTDAT je ze in ze digitale magnetron stopt.
.
Dus eigenlijk hetzelfde als je de met bloed zweet en tranen met analoge synths gemaakte hit via Spotify beluisterd.
 
Tja, dat heb je als je laat op de treat komt en je hebt nie alles gelezen...
 
Het bewijs dat digitaal 3x niks is...

frik.jpg


Smaakt en ruikt nergens naar.

Ik ga nu een analoge frikandel speciaal halen, die ruikt & smaakt heerlijk !
 
Stop de gamers een speen met geur- en smaakstoffen in de mond en klaar is Kees...?
Geur, smaak en geluid wordt in de hersenen verwerkt, dus een chip implanteren die de juiste prikkels geeft is voldoende. Vinden we straks nep vlees, nep ketchup en nep synthesizers helemaal fantastisch.
 
Zou zeggen richt een aparte topic op voor wetenschappen.
Pff néh... Die zijn al dikwijls de revue gepasseerd en ontaarden regelmatig in geloofs-discussies... dan komt er weer conflict over de interpretatie van SF-richtlijnen rond politiek, geloof, censuur etc... wat weer leidt tot dismembering of verwijderde topics...
Laten we het gezellig populistisch houden
 
Als we die kant opgaan kun je beter gelijk een universele implanteerbare synthesizer maken waarmee je zowel (virtueel) muziek kunt afspelen als maken, video's kunt bekijken, kunt gamen, virtueel kunt eten en drinken, dronken worden, etc. Dan heb je als "analoog" ding alleen nog een gemakkelijk luie stoel nodig om tijdens al die "bezigheden" in weg te zakken. Leve de vooruitgang! :D
 
Als we die kant opgaan kun je beter gelijk een universele implanteerbare synthesizer maken waarmee je zowel (virtueel) muziek kunt afspelen als maken, video's kunt bekijken, kunt gamen, virtueel kunt eten en drinken, dronken worden, etc. Dan heb je als "analoog" ding alleen nog een gemakkelijk luie stoel nodig om tijdens al die "bezigheden" in weg te zakken. Leve de vooruitgang! :D
mij heb je overtuigd... waar kan ik pre-orderen? :D
 
Back
Top