de beste mixer???

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
even aan mijn pappie vragen???
ik heb er vele gehad.. tot aan een studio mixer met 24 subs 12 aux mute groepen enz aan toe.. maar hoeveel van al je gear wil je tegelijk kunnen mixen? anders is een funktioneel patchpanel een must zodat je alles wat je gebruikt bv 6 van de 32 synths in je verzameling in no time in je mix hebt...
moet het zonodig digitaal of ga je nog even marktplaats af voor een analoog lijk van 30 jaar oud die uiteindelijk nog beter blijkt te klinken (mits alles het nog storingsvrij doet..)
pappie had het een stuk makkelijker... er was toen nog niet zo veel..

waarom zie ik hier nu mij n bijlage niet!!! ik dacht dat dit forum beter zou gaan worden!!!!!!!
 
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 3 tekens.
 

Attachments

  • 16426163_10154151754656283_7274212698632759517_n.jpg
    16426163_10154151754656283_7274212698632759517_n.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 95
D&R Dayner. Althans volgens de advertentie van degene die hem aan mij verkocht.
 
Ik ben tot 32 kanalen analoog met een boel outboard gegaan, en heb heel de boel vervangen door een V-studio. Gemotoriseerde faders, dynamics en uitgebreide EQ per kanaal, eindeloze mogelijkheden voor input en channel mixer, een berg fx en alles per project op te slaan. Voor mijn workflow de beste mixer++, al moet ik bekennen dat ik meer dan de helft van zijn functies nog niet gebruikt heb.

Dat gezegd zijnde vond ik het werken op de analoge mixer ook leuk, maar dan vooral zolang je aan 1 project aan het werken bent.
 
1k0.jpg


Of een Toft ATB 24/32 vind ik ook wel leuk voor erbij :)
[Die is tenminste nl. niet zo groot voor een relatief kleine geluidsstudio]
 
Als ik zou kunnen kiezen, dan zou ik denk ik voor een Midas Mro X gaan met Waves en alles erop en eraan. Dan wel ook met glas kaart erin zodat je ALLES op kan nemen, los.

Zoveel zooi heb ik niet eens meer. Maar ja, als je geld hebt voor een Pro X, dan ken je ook meer synths kopen.

En talent.
 
Maar een LS9 zou ik me ook al mee vermaken. Of een M32.
 
Was er tegenwoordig niet een nieuwe AMSNEVE sidecar 8 channel. Moet verdomtlekker klinken lijkt mij.
 
Back
Top