MIDI keyboards met split zones

Ik denk dat ik voor zoiets ga. Dan kan ik een willekeurige toetsenbord gebruiken en makkelijk vervangen als er iets mis gaat!
Top! Die Akai 19" splitters kunnen meer/handiger, maar die kleine doosjes moeten je in principe al alles kunnen geven en niet duur (die Anatek Pocket Split is bijv. slechts EU25 excl. BTW, maar check even de handleiding voor de details en of de configuratie bewaard blijft etc).
 
Top! Die Akai 19" splitters kunnen meer/handiger, maar die kleine doosjes moeten je in principe al alles kunnen geven en niet duur (die Anatek Pocket Split is bijv. slechts EU25 excl. BTW, maar check even de handleiding voor de details en of de configuratie bewaard blijft etc
Die Anatek bakjes klinken ideaal! Ze worden niet meer gemaakt toch? Ik heb wel wat op eBay en reverb gevonden.
 
Ah ja over het hoofd gezien. Je hebt me heel goed geholpen. Dank je wel. Ik ga gelijk er een bestellen bij ze.
Graag gedaan!
Maar zoals gezegd, check tevoren even de handleiding (Anatek Pocket Split, zou ergens op 't Interweb te vinden moeten zijn) of 't ding onhandige details heeft. Wellicht blijven settings bijv. niet bewaard, geen idee.
 
Graag gedaan!
Maar zoals gezegd, check tevoren even de handleiding (Anatek Pocket Split, zou ergens op 't Interweb te vinden moeten zijn) of 't ding onhandige details heeft. Wellicht blijven settings bijv. niet bewaard, geen idee.
In de handleiding stond dat het elke keer weer gereset wordt als je hem uitzet, maar volgens mij is het binnen 1 minuut weer in te stellen.
 
Ik zie trouwens ook dat je bij Alesis QS6 zones kan instellen die allemaal eigen midi kanaal uitsturen, maar ook tegelijkertijd zones kan instellen waarmee je interne sounds kan spelen. Voor mij is het gewicht wel een beetje een dingetje (10kg), maar verder zou het een perfecte bak zijn voor mijn doeleinden.
 
Hi, mocht je die Anatek al binnen hebben, even nieuwsgierig, voldoet 'ie?
Ik heb hem binnen! Werkt echt heel goed. Reset zich elke keer als hem loskoppelt, maar is dan binnen 5 seconden in te stellen. Hij heeft nog een floating functie waarbij de zones zich aanpassen aan hoe je speelt, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Kortom ben ik er heel blij mee :)
 
Ik heb hem binnen! Werkt echt heel goed. Reset zich elke keer als hem loskoppelt, maar is dan binnen 5 seconden in te stellen. Hij heeft nog een floating functie waarbij de zones zich aanpassen aan hoe je speelt, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Kortom ben ik er heel blij mee :)

OK! Dergelijke kleine kastjes soms teveel gefriemel tot aan prima makkelijk, goed te horen dat deze uit laatste categorie is.

Die floating functie was me nog niet eerder opgevallen (heb wel een paar andere kastjes van ze, maar niet deze). Als dat idd goed werkt lijkt dat een erg slim idee!
 
Back
Top