Working title: Concentrate (progressive house)

Wat mij betreft een erg prettige sound! Mooi vol en rijkelijk. Het vormt allemaal een fijne eenheid met elkaar. Het schept echt een soort ruimte in zichzelf. Nice.
Wat je eventueel nog zou kunnen doen is een klein beetje scherpte/clarity in je mix aanbrengen, maar niet te veel hoor.
Ik probeer nog wat kritisch te verzinnen, maar zou het eigenlijk niet weten. Gewoon een heel fijn muziekje.
 
Ik vind dat pulse achtige sound wat er rond een minuut inkomt erg fijn. Bij 1:55 word de track nog beter! Zitten leuke elementen in die me bezig houden. Bouwt lekker op naar break, die vervolgens niet komt en op zich ook niet nodig heeft. Lekker sound ook die er in dit stuk bijkomt. Erg geslaagde track. Luisterend op de telefoon kan ik niet heel veel feedback geven op de mix, maar klinkt wel goed zo.
 
Wat je eventueel nog zou kunnen doen is een klein beetje scherpte/clarity in je mix aanbrengen, maar niet te veel hoor.
Thanks! Ik twijfelde zelf al of het wel helder genoeg klinkt, ik ga daar nog even mee stoeien.

Ik vind dat pulse achtige sound wat er rond een minuut inkomt erg fijn. Bij 1:55 word de track nog beter! Zitten leuke elementen in die me bezig houden. Bouwt lekker op naar break, die vervolgens niet komt en op zich ook niet nodig heeft. Lekker sound ook die er in dit stuk bijkomt. Erg geslaagde track. Luisterend op de telefoon kan ik niet heel veel feedback geven op de mix, maar klinkt wel goed zo.
Thanks! Normaal maak ik lange breaks maar eigenlijk is het niet altijd nodig toch.
 
Hola jason..

Ik was vroeger meer een bartype:)
Dus dansen zit er niet in voor mij.

Maar een mooie track voor de doelgroep.:okdan:

Groeten van andreos:)
 
Ja mooie dikke warme en open sound, da’s dik voor elkaar. Smaaktechnisch is deze me wat te happy, ik gedij beter op het het wat duistere en zwaardere terrein, maar dat zal vast bekend zijn. De tune van 3:27 vind ik heel lekker, de tune die je er op 1:04 in gooit wat minder (ook qua klank), ik zou de progressie dus meer rond die latere tune gebouwd hebben, maar hey, tis niet mijn track hè ;)
 
Ik vind hem net iets te happy voor progressive, meer euro. Ook hoor ik wat fase verschillen in het laag en in het mid, waardoor de punch er een beetje uit is en het mid wat versmeerd. Zou iets minder widening m/s plugins toepassen anders krijg je zo’n fishbowl bubble zonder focus. Die klinkt aanvankelijk wel lekker maar wordt snel te veel.
 
Mix klinkt erg goed.
Speel hem hier op mijn laptop af en klinkt gewoon heel open en dik.
 
Ik was vroeger meer een bartype:)
Dus dansen zit er niet in voor mij.
Ik vermaakte me zowel in de kroeg als in de clubs. Thanks.

Smaaktechnisch is deze me wat te happy, ik gedij beter op het het wat duistere en zwaardere terrein, maar dat zal vast bekend zijn.
Thanks! Ik eigenlijk ook, voor het eerst dat ik een Major Scale heb gebruikt, was niet geheel bewust moet ik zeggen.
Het is allemaal wel gezegd, maar fijn plaatje dit. Lekkere sounds, al zou ik die offbeat shaker wel iets zachter zetten.
Thanks. De shaker is inderdaad iets te hard.
Ook hoor ik wat fase verschillen in het laag en in het mid, waardoor de punch er een beetje uit is en het mid wat versmeerd.
Ik hoorde hetzelfde gisteravond, van de week eens aan de slag dit eruit te halen. bedankt!
Mix klinkt erg goed.
Speel hem hier op mijn laptop af en klinkt gewoon heel open en dik.
Thanks!
 
hij klinkt op m'n gare laptop speakers al best goed.
Ik ga hem nog eens beluisteren als ik met fatsoenlijkere apparatuur omring ben :)

major en minor scales afwisselen in muziek maken vind ik zelf wel leuk... van absurd vrolijk, tot duistere aggressieve tracks. leuk om te lusiteren EN te maken.
Gaat je track vaak vanaf het begin een hele andere kant op, ook kwa ritmes en geluidskeuzes enzo.

Ik heb hier zelf wel eens een track gedeeld (van twijfelachtige kwaliteit overigens) waar ik probeerde van C-minor naar C-major heen en weer hoppen in hetzelfde nummer.
Kan vast, maar mijn track is super raar geworden, maar was mn eerste push 3 standalone projectje en heb m toen wel gedeeld hier.

ik dwaal af, sorry :D
klinkt goed in elk geval!
 
Nog eens aan het luisteren while sick at home. Nu heeft ie een mooie heldere, open sound!
 
Een meesterlijke mix, alles is mooi uitgebalanceerd en ieder element heeft een precieze plek. Ik vind net als @Fifth Bot dat het geluidje dat er rond 1 minuut inkomt niet helemaal werkt - of beter, op dat ogenblik werkt het net wel, maar later gaat het al snel vervelen. Dat ligt vooral aan de wat simpele melodie, maak misschien een lijntje wat net ietsje meer schuurt, of misschien iets meer variatie erin.
 
Iets minder mijn ding dan andere tracks van je, maar het klinkt goed. Misschien goed om wat meer variatie aan te brengen in de melodie met de square achtige sound. Hoeft niet in toonhoogte te zijn, maar kan ook in het ritme (eventueel ter inspiratie Deniz Koyu - Tung luisteren). Heb soms het idee dat er te veel geluiden op de voorgrond zitten, misschien wat afwisseling daarin aanbrengen geeft wat meer diepte en variatie. Goed werk in ieder geval!
 
Iets minder mijn ding dan andere tracks van je, maar het klinkt goed. Misschien goed om wat meer variatie aan te brengen in de melodie met de square achtige sound. Hoeft niet in toonhoogte te zijn, maar kan ook in het ritme (eventueel ter inspiratie Deniz Koyu - Tung luisteren). Heb soms het idee dat er te veel geluiden op de voorgrond zitten, misschien wat afwisseling daarin aanbrengen geeft wat meer diepte en variatie. Goed werk in ieder geval!
Thanks. Ja het is ook geheel anders dan mijn andere tracks, in deze zit wat meer vrolijkheid, ik noem het maar een soort van uitstapje. Ik heb inmiddels wat variatie op die sound toegevoegd, maar lichtjes. Ook wat verbeteringen in de mix. zelfde link.
 
Thanks. Ja het is ook geheel anders dan mijn andere tracks, in deze zit wat meer vrolijkheid, ik noem het maar een soort van uitstapje. Ik heb inmiddels wat variatie op die sound toegevoegd, maar lichtjes. Ook wat verbeteringen in de mix. zelfde link.
Ja beter zo! Uitstapje is ook goed. Leer je vaak weer een hoop van.
 
Back
Top