Dit is een stijl

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Doordat iedereen op andere forums altijd maar doet alsof ik gewoon precies op record druk en op stop wil ik nu toch eens delen wat een stijl eigenlijk is...

Ik word al heel men leven beticht: presets, presets. Nu denken ze blijkbaar dat heel de recording een preset is... blijkbaar speel ik te goed en zijn de akkoorden te passend voor de stijl.

Ik moet ook niet masteren want de song is premastered en dat is zeker zo maar dat is niet van hoog niveau...
En dan gebruik ik daar ook PRESETS voor ahja maar ze snappen niet dat ge die veranderd en aanpast terwijl ge LUISTERT naar uw liedje.
En zo breken zij mij overal maar af.

AWel hier ne ECHTE preset.

Gewoon c akkoord en af en toe op ne knop gedrukt voor variatie en intro/outro.

Ook niet bewerkt, gewoon de recording op usb stick.

 
Hoezo zou je je zoveel van wat andere ervan vinden nadenken?
Ik maak tracks waar ik zing, gitaar, cello, synth, bas speel en alle presets voor de synths programmeer.
Well.... dat intereseerd volgens mij ook echt niemand wat.

Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.
 
Inderdaad,

trek je niks aan van de mening van anderen en doe gewoon je ding.
Sommige mensen vinden sound design leuk, andere mensen hebben daar niks mee en willen gewoon muziek arrangeren in een leuk liedje.
Anderen spelen weer gewoon het liefst een (of meerdere) instrument(en)(soms covers)
Jij vind mischien weer andere dingen leuk, en dat is ook prima.

Het is niet nodig om je hobby te verdedigen.

Het is natuurlijk wel harstikke leuk om er over te praten en je proces te delen.
Ik moedig dan ook iedereen aan om dat hier op het forum te doen, want ik vind het hartstikke leuk om (enthousiaste) verhalen te lezen over hoe iedereen hier z'n eigen ding beleeft/maakt/creƫert.
En als iemand ergens iets van vind... ook prima... internet.. veel meningen... niet allemaal even belangrijk, en al helemaal niet als je gewoon lol beleeft aan wat je doet.
Gewoon blijven delen... maar niet in de vorm van een verdediging, is nergens voor nodig (vind ik).
 
Inderdaad,

trek je niks aan van de mening van anderen en doe gewoon je ding.
Sommige mensen vinden sound design leuk, andere mensen hebben daar niks mee en willen gewoon muziek arrangeren in een leuk liedje.
Anderen spelen weer gewoon het liefst een (of meerdere) instrument(en)(soms covers)
Jij vind mischien weer andere dingen leuk, en dat is ook prima.

Het is niet nodig om je hobby te verdedigen.

Het is natuurlijk wel harstikke leuk om er over te praten en je proces te delen.
Ik moedig dan ook iedereen aan om dat hier op het forum te doen, want ik vind het hartstikke leuk om (enthousiaste) verhalen te lezen over hoe iedereen hier z'n eigen ding beleeft/maakt/creƫert.
En als iemand ergens iets van vind... ook prima... internet.. veel meningen... niet allemaal even belangrijk, en al helemaal niet als je gewoon lol beleeft aan wat je doet.
Gewoon blijven delen... maar niet in de vorm van een verdediging, is nergens voor nodig (vind ik).
Je hebt gelijk
 
Back
Top