Go On, Walk On

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Besloten terug chordprogressions te doen, vond dat vele leuker en mooier en uiteindelijk doe ik het voor mezelf. Ik ga dus ook beginnen muziek maken voor mezelf. Ik deel het nog wel, als andere er iets leuk aan vinden is dat mooi mee
genomen maar ik doe het voor mezelf in de eerste plaats.
Ik ga jullie wel trachten niet te spammen elke keer ik iets maak. Op soundcloud zet ik alles direct, hier zal ik 1 tot 2 per dag delen ervan.

Deze chordprogression is gemaakt met het arranger keyboard Yamaha PSR SX 700 met een oldies stijl denk ik. Vond het nog wel goed klinken nadat ik het had bewerkt met Neutron 3 en mastered met Ozone 9

 
Vind het nu toch wat dof klinken, ik denk dat ik een betere versie heb, ben wel niet zeker want tkan altijd beter in mijn geval... maar denk wel dat ik het helderder heb gekregen in ieder geval, nieuwe versie binnen 5 minuten online
 
Nieuwe en finale versie is een mix van ozone 9 alles behalve de maximizer/limiter en neutron en ook nog Soundcloud mastering voor finale punt. Daar ben ik precies het contenste mee maar dan klinken nog altijd sommige instrumenten te stil. Daar neem ik echter vrede nu mee.



Edit: ik kan niet goed vrede nemen, ik heb nu toch iets anders gevonden, gewoon een EQ toevoegen. Versie binnen 5 minuten online en zou de finale moeten zijn. Fingers crossed
 
Laatst gewijzigd:
Als zelfs de tijdslimiet is overschreden van het vorige bericht dan weet ge dat langer als vijf minuten was, heb nu wel ook terug maximizer eropgezet en geen soundcloud mastering meer dus. Kga dit liedje voor vandaag stoppen.
 
Ik zou deze wel eens willen horen met een paar vocals. Hij is goed, maar voor mij te strak... er is geen foutje in te bespreuren en ik krijg het gevoel dat ie door AI is gemaakt, lol :)
 
Ik zou deze wel eens willen horen met een paar vocals. Hij is goed, maar voor mij te strak... er is geen foutje in te bespreuren en ik krijg het gevoel dat ie door AI is gemaakt, lol :)
Heb er heel de dag aan bezig geweest, net een uurtje gerust... letterlijk 7 uur aan een stuk bezig geweest ofzo...
 
Back
Top