Dub Techno album - Edge of the Globe

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.154
Eindelijk issie af, laatste album van mij staat online op spotify/youtube music/etc en ook op bandcamp. Ben er heel lang mee aan het stoeien geweest om alle details goed te krijgen, maar uiteindelijk wel heel trots op deze release!


 

Attachments

  • Black Minimal Bubble on Gradient Album Cover.png
    Black Minimal Bubble on Gradient Album Cover.png
    1,5 MB · Bekeken: 79
Lekker hoor! Heb ff snel geskipped op m’n tel, maar deze ga ik morgen ff tijdens werk opzetten.

Chapeau met dit sterk staaltje dub tech!
 
Zowel op mijn headset op werk als net in mijn studio geluisterd. Erg mooi gemaakt! Er heeft ongetwijfeld heel veel tijd ingezeten. Dat hoor je terug in de compositie, de extra melodielijnen en de grootte verscheidenheid aan geluiden. Vooral Morgana en Absence of time spreken mij aan.

Hier mag je trots op zijn!
 
Zowel op mijn headset op werk als net in mijn studio geluisterd. Erg mooi gemaakt! Er heeft ongetwijfeld heel veel tijd ingezeten. Dat hoor je terug in de compositie, de extra melodielijnen en de grootte verscheidenheid aan geluiden. Vooral Morgana en Absence of time spreken mij aan.

Hier mag je trots op zijn!
Dankjewel! Ja ik ben er denk ik bijna een jaar mee bezig geweest. Niet elke dag natuurlijk maar zit wel wat werk in ja, wel heel fijn te horen dat dat merkbaar is.
 
Gefeliciteerd! Ik hou erg van het genre dus ik heb de digitale download maar aangeschaft :)
 
Lekker stukje muziek!! 🙂👍

Die gaat in de favorieten bij Spotify 😃
 
Tevens je oudere werk gecheckt: ook zéker de moeite van het beluisteren waard! :okdan:
 
Hier al twee dagen op repeat, heerlijk om bij weg te dromen :halleluja

Voor wie hem nog niet heeft, tis vandaag bandcamp friday ;)
 
Back
Top