The Future Kids - 80s Dreams (Synthwave) - nieuwe album release

Apollo82

Stamgast
Lid sinds
26 augustus 2019
Berichten
275
Locatie
Gent
Hey iedereen, ik heb na een jaar sinds mijn eerste album Lost Summer, net een tweede uitgebracht via Outland Recordings (stond zo in mijn contract, maar achteraf ben ik wel blij, want daardoor moest ik wel aan de slag).

Het album noemt dit keer weinig verhullend 80s Dreams, want dat is ook wat de muziek voor mij betekent. Toen ik eraan begon, kwam ik al snel bij montages van jaren 80 films uit, en zo is het beetje bij beetje gegroeid.




Ik ben er heel heel trots op, dit is ook de eerste keer dat ik met een blanco blad muziek begon te schrijven. Naast de digitale release, zijn er ook cassettes en CD's.



Mijn eerste album deed het best goed (meer dan 250 keer verkocht) en ook met dit gaat het de goede richting uit. In september doe ik ook mijn eerste optreden in Barcelona, waar ik erg naar uitkijk.

Productie-technisch heb ik heel wat bijgeleerd. Ik ben nog niet 100% tevreden, ik wil m'n mixen nog wat transparanter krijgen, maar qua compositie en drumprogrammatie ben ik er erg op vooruitgegaan denk ik.

Links:



Bedankt om te luisteren!

0027496500_10.jpg
 
Laatst gewijzigd:
klinkt gelikt hoor, maar dat artwork zit er supergelikt uit!
 
klinkt gelikt hoor, maar dat artwork zit er supergelikt uit!
Thanks! Artwork is voor mij al telkens een proces van maanden en maanden ideeën verzamelen en dan ineens is het concept daar en gaat het heel snel. Ik denk dat het de moeite loont om dat proces te doorlopen, als ik zoveel tijd steek in de muziek, dan wil ik ook dat de cover dat vertaalt.
 
Heb de pre release party mee gevolgd ;) was top om te zien hoe je werkt aan je tracks. Nu hou ik alle dagen mijn brievenbus in oog voor de (dubbel) cd's! :D
 
Heb de pre release party mee gevolgd ;) was top om te zien hoe je werkt aan je tracks. Nu hou ik alle dagen mijn brievenbus in oog voor de (dubbel) cd's! :D

Oh leuk! Ken ik je bij een andere naam?
 
Back
Top