Racetechno

ResonantForce

Ingeburgerd
Lid sinds
15 Maart 2011
Berichten
50
Locatie
Middelburg
Lang gelee dat ik eens een trackje af maakte.
Eigenlijk bedoeld als techno, maar ik kreeg het commentaar dat t beter bij een racegame zou passen.
Gemaakt met Abe wavetable, microtonic en een zooitje effecten

 
Hey, deze was super!!! Hou er wel rekening mee dat SC een seconde van je track niét afspeelt. Dus ik zou je hele track een vierde van een baar, ongeveer, opschuiven. Succes!

Gloomy
 
Zoals Need for speed en dergelijke...

Gaaf nummer, variërend, goed opgenomen.
Het zou idd zo zo'n game passen. :okdan:
 
De track had misschien iets langer mogen doorspelen alvorens de break begint. Zitten leuke elementen in en de drop zorgde er voor dat de volume knop wat verder werd opengeschroefd. Zou zelf iets andere geluiden hebben gebruikt zoals de lead die de vraag/antwoord speelt. Die vind ik niet helemaal bij die techno stap passen. Verder goed gelukt en zou inderdaad niet misstaan in een race game. Zie mezelf wel in de nacht door de staf racen.

Snap Peterdh ook wel met z'n comment over Tiesto. Heeft wel wat weg van z'n oudere werk.
 
Ik moest het volume even terugschroeven want hij komt flink binnen vanaf het begin maar een lekkere track heb je gemaakt, lange riser en fijne drop ook trouwens.
Zou wel passen bij een flinke achtervolging of zoiets want de gang zit er flink in.
 
Hey, deze was super!!! Hou er wel rekening mee dat SC een seconde van je track niét afspeelt. Dus ik zou je hele track een vierde van een baar, ongeveer, opschuiven. Succes!

Gloomy
Thanks, gek genoeg was dat me helemaal niet opgevallen...dacht dat dat een soort van bufferfout bij het streamen was
 
Back
Top