Haat aan

Nog iets: veelvoudig gebruik van snare-rolls
En dan liefst zo van die 90's eurobeat clichés: 1 bar elke 4e maat, 1 bar elke 8e maat en 1 bar elke 16e maat. En zonder enige swing, gewoon mechanisch strak. En dan de verplichte break. Orichineel!
 
Op goeie nummer 2: kutremixes van 90s hitjes - die vaak in eerste instantie ook al kut waren. Net op het punt dat ik die wansmaak verdrongen heb wordt mn achterbuurmeisje 12 en hoor ik alle kutmuziek van toen ik 12 was met edn bubblin beat eronder. Fuck off.
Ik heb mijn kinderen op een gegeven moment moeten opvoeden door de enige echte maxi van Guru Josh op te zetten. Deze en geen enkele van de 15 andere Infinity's aub dankuwel.
 
Hipphop is per definitie studiomuziek, dus ga aub niet met livedrums lopen kutten zonder die door een sampler en een rits effecten heen te trekken want je klinkt als Bløf.
Duidelijk geen kenner :D
De Roots, Sugerhill gang....

1686293222165.png


Oh en met stip op 1: COCOMELON
Die zijn wel goed idd
 
Duidelijk geen kenner :D
De Roots, Sugerhill gang....

Ja daar kan ik dus echt niks mee haha, maar daar doelde ik niet op. Had ik misschien duidelijker over moeten zijn. Meer livebands die studiobeats naspelen.
 
O ja, nog iets: platte hardstyle versies van 80ies/90ies rockklassiekers nagezongen door A.I. of wannabe zanger/-esjes
 
:D:D:D


Da's toch verschrikkelijk zo nep, alleen maar effektbejag.
Ik had een buurman die was gek op Whitney indertijd, dan hoorde je dat gegil, ze had echt een geweldige stem maar ik vond het zo overdone.
Zoiets dus en dan vooral als ze in de overdrive gaat;


Bij Mariah Carey moet ik altijd niezen, bij Whitney Houston :o: tis vrijdag he!

Ben benieuwd, als we alle "haats" op een rij zetten, kijken of iemand eraan kan voldoen om een song te maken waar niets hatelijks in zit :D dat wordt een smal paadje!
 
Bij Mariah Carey moet ik altijd niezen, bij Whitney Houston :o: tis vrijdag he!
Dat duidt toch op een stevige allergie lijkt me.:D


Dit was ik nog vergeten, haten is een groot woord natuurlijk maar Japanse Vocaloid kan ik moeilijk verdragen moet ik zeggen;

 
O ja, nog iets: platte hardstyle versies van 80ies/90ies rockklassiekers nagezongen door A.I. of wannabe zanger/-esjes
Dat draaien ze hier in de sportschool vaak. Ondanks ik tegen draadloze ben (Bluetooth zo dicht bij hersenen lijkt me niet veilig) zit ik er serieus over na te denken om van die draadloze oordopjes met noise cancelling te kopen.
 
Als je old skool wilt hiphoppen. Hof van commerce doet nog n keer n gig dit jaar, wees snel ‘et tickets. Die mannen maken live rap waar. Heb ze al 2 keer live gezien en ga n 3e keer. Zijn ook al bezig sinds early 2000’s en even oude als ikke
 
Oh en met stip op 1: COCOMELON

iedereen die jongeren kinderen heeft wat ik bedoel. Dat is wel zo godsgruwelijk slecht he. Beste anticonceptiemiddel ever.
Ik heb kleine kinderen. Nooit van gehoord. Maar ik zoek het ook niet op. En we hebben geen tablets in huis, dat scheelt.
 
Neder-Rappers, Lately Bass en de M1 (house) piano
 
Back
Top