Haat aan

Ja hier kan ik echt geen haat voor hebben, alleen bewondering, hoe ze op haar stilleto's die grote pedalenplank bedient, stoer! :halleluja

En lekker nummer ook. En fraaie drumpartij. Prima liveband, destijds hier in 't land ook voorbij gekomen.


Ja paar keer gezien, voor het eerst in de oude Tivoli, toen ze net de eerste plaat uit had. Ook met Ellis op drums. Fantastisch concert.
 
Ja, haar altijd een beetje gevolgd en ook 'ns zien spelen. Pas wat recenter haar wat meer aandacht gegeven, ze is ergens een beetje een 'spirituele' voorganger van Chelsea Wolfe. @19vierentachtig zal Chelsea trouwens ook wel niks vinden. :D

Nou, mocht 19vierentachtig het hier laten afweten, dan wil ik wel instappen 8o) qua stemgeluid doet ze er inderdaad wel aan denken, maar ik vind dit specifieke lied anders ook niks
(er gebeurt niks :gaap: , en dat doen ze dan een stel keer zacht en een keer hard etc, ik heb het geduld niet voor muziek van deze golflengte, my bad ;)
- ik moest eerder denken aan de irritatie die Eefje de Visser kan oproepen dan de catchy vibe van PJ Harvey).

Hej, alles subjectief, en wellicht heeft die Chelsea nog wel wat andere nummers die sterker zijn.

Maar 't werd allemaal een beetje te postief hier, ik kreeg net al een aanmaning vd thread-starter dat het onderwerp van deze thread niet vergeten mocht worden :D
 
Maar 't werd allemaal een beetje te postief hier, ik kreeg net al een aanmaning vd thread-starter dat het onderwerp van deze thread niet vergeten mocht worden :D

Goed, dan maar iets negatiefs. :D Er zijn niet echt genres die ik haat, maar blues moet dan de uitzondering zijn. Dat kan me mateloos irriteren.
 
Haha ik heb toch wel een beetje een zwak voor pendulum, kauwgomballen drum and bass, beetje fout maar best lekker. Guilty pleasure ofzo 🙃
 
Weet niet wat het is, maar als ik het woord Behringer hoor of lees komen er allerlei jeugdtrauma's naar boven.
Maar eigenlijk zijn ze niet slecht.
 
Haha ik heb toch wel een beetje een zwak voor pendulum, kauwgomballen drum and bass, beetje fout maar best lekker. Guilty pleasure ofzo 🙃
Ja heel die clownstep sidestep in de DnB was niet aan mij besteedt. Ze hebben ook ff een soort hardstyle invloeden in DnB gebruikt. Helemaal verschrikkelijk :beard:

Duurde gelukkig niet lang :D
 
Screen Shot 2023-06-11 at 2.24.41 PM.png
Screen Shot 2023-06-11 at 2.25.04 PM.png
Screen Shot 2023-06-11 at 2.25.37 PM.png
Screen Shot 2023-06-11 at 2.26.56 PM.png
 
Back
Top