Synth(-concept) uit Argentinië. Nog in een vroeg stadium van ontwikkeling, maar de video hierboven geeft wel een aardige indruk van hun denkrichting. Niet direct een prijs kunnen vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Samenwerking met Fisher-Price ???
Ik ben al jaren te lui om me te verdiepen in akkoordprogressie en aanverwante theoretische zaken.
Ik vind dit niet echt een sterk argument, want zelfs als je al die akkoorden en toonsoorten wel kent wil dat dat nog niet zeggen dat je binnen 0.2 seconden kunt wisselen van een Dm7Add9 naar Bb en G. In dit geval kan dat wel omdat je maar 1 toets hoeft te spelen voor het hele chord. En dan in realtime een arpeggio erbij draaien en sounds morphen etc. Krachtige performance tool, ik zie niet hoe je dat met gewoon keyboard en maar 2 handen voor elkaar zou krijgen.Als je echt te lui bent om muziekles te nemen of muziek te bestuderen dan is het wellicht wat.
Ik vind dit niet echt een sterk argument, want zelfs als je al die akkoorden en toonsoorten wel kent wil dat dat nog niet zeggen dat je binnen 0.2 seconden kunt wisselen van een Dm7Add9 naar Bb en G. In dit geval kan dat wel omdat je maar 1 toets hoeft te spelen voor het hele chord. En dan in realtime een arpeggio erbij draaien en sounds morphen etc. Krachtige performance tool, ik zie niet hoe je dat met gewoon keyboard en maar 2 handen voor elkaar zou krijgen.
Dat speel je zo. Gewoon eerst langzaam en dan ... hup.Dm7Add9 naar Bb en G
Misschien moeten ze er dan 1 maken met maar 1 toets, de C...![]()
Misschien moeten ze er dan 1 maken met maar 1 toets, de C..
Taalonderwijs is ook belangrijk.Ik had dit ook gezien.
Als je echt te lui bent om muziekles te nemen of muziek te bestuderen dan is het wellicht wat.
Daar komt ook nog ook nog bij als je de toonsoort veranderd plots de C geen C meer is. wt....f? Dus daar valt het hele concept in duigen.
Ik ben er op tegen en stop juist veel tijd in piano en gitaar stoppen voor compositie.