udo super gemini 20 voice hybrid-synth


20 Stemmige hybride synth met FPGA oscillatoren.
Ribbon sensor
binaural design
Bi-timbral
Prijs ?

UDO-Super-Gemini-770x425.jpg
 
Eindelijk weer een synth die me gelijk doet kwijlen.
CS80 geïnspireerd lijkt me maar dan met moderne features.

Super 8) :okdan:
 
Polyphony aftertouch.Zeker niet goedkoper dan de super 6 denk ik.Integendeel.
En hopelijk in meerdere kleuren.
 
Als ie iets minder diep was geweest, en zwart ipv wit, dan was het een pareltje qua uiterlijk. Nu is het net niet.


Specs liegen er niet om..
 
Een desktop ook zeker in de toekomst?
Ja Superbooth is de Namm van toen voor synth's geworden.
 
3700Gbp (bron: Andertons) voor een lelijke medisch ogende digitale FPGA bak met ongelukkige proporties en niet eens een luizig schermpje of display voor je instellingen en patch management? Ik denk dat ik hem skip.
 
Laatst gewijzigd:
Dat lichtgrijs/wit is juist apart en mooi, denk dat de foto's het geen recht aandoen. Ik ben al plaats aan het maken...=)

Vraag me af wat 20voice in realiteit betekend?

Binaural = nog 10 voices
Binaural + Bi-timbral layer mode = nog 5 voices





Het zijn dus geen 2 Super6 in 1 doos, Want dat zou 24 voices zijn.
 
Ik geloof dat klopt wat je zegt over de voices.

En uiterlijk:sja, ieder zijn ding. Ik vind het gewoon geen mooi apparaat, niet qua kleur en niet qua lay-out/indeling. Niet dat dat zo belangrijk is verder, gaat uiteindelijk om hoe hij klinkt. Maar ook daar heb ik op basis van de Super 6 niet zoveel vertrouwen in want dat vond ik ook al niets bijzonders.
 
Uit wat ik tot nu toe lees krijg ik het idee dat deze veel overlap heeft met de supersix. Ben benieuwd of naast de polyfonie er nog andere aspecten onderscheidend zijn qua sound.
 
3700Gbp (bron: Andertons) voor een lelijke medisch ogende digitale FPGA bak met ongelukkige proporties en niet eens een luizig schermpje of display voor je instellingen en patch management? Ik denk dat ik hem skip.

Oef, duur! Wel mooi, maar waarom geen scherm? Naast de prijs is dat wel een deal breaker.
 
Ja, vooral die gapende ruimte linksboven. Neem aan dat de PSU daar zit ofzo? Rechtsonder ook nog een goeie gap over bij het logo. Ik vind de layout niet 'in balans' met al die loze ruimtes.
 
Ja, onder een ergonomisch hoek zodat het glas bij de geringste beweging recht in je hand valt.
 
Back
Top