Alles wat eruit komt klinkt totaal fuzzy,ik kan evengoed een VSTi gebruiken,echt niks voor mij
Wat is er mis met een VSTi?
Alles wat eruit komt klinkt totaal fuzzy,ik kan evengoed een VSTi gebruiken,echt niks voor mij
Wat is er mis met een VSTi?
Het hele binaureal gebeuren betekent blijkbaar dat alle stemmen dubbel zijn uitgevoerd. Ik zou dat gewoon stereo genoemd hebben. En dit is zeker niet de eerste synth die dat heeft. Maar als ik het goed begrijp kan je al die dubbele stemmen ook los gebruiken, en dan heb je een 12 stemmige synth.
Ik vind het maar een lelijk goedkoop ding om te zien ondanks het forse prijskaartje. Lijkt me wel een tof ding om mee te klooien.
eerst dacht ik zet die fx eens uit, want die klinken slecht en dan kan je de synth niet horen. toen hoorde ik een paar droge sounds en dacht ik zet er ajb fx op dan hoef ik die synth niet te horen![]()
Dat binaural ding wreet heel je mix op,is niet iets dat je makkelijk kan gebruiken en ook niet aan te raden als je track op vinyl geperst moet worden.
Interface en design is wel cool van deze synth
Dit slaat echt
nergens op. Alleen even alles mono maken onder de Bv 150 hz. De rest kan gewoon stereo zijn.