TR-909 external instrument midi-out werkt pas na 30 minuten

Maar, kan het ook gerepapeerd worden die 909? Het maakt me niet eens zoveel uit dat ik hem een half uur van te voren aan moet zetten, als ik maar weet wat er aan de hand is. Ik zou het wel fijn vinden als het ter zijner tijd een keer gefxit kan worden.
 
Ik heb ook echt alleen maar rotzooi.

ah geen zorgen, ik wil ze gerust overnemen van je in ruil voor de nieuwe van Roland boutique reeks ;)
Maar, kan het ook gerepapeerd worden die 909? Het maakt me niet eens zoveel uit dat ik hem een half uur van te voren aan moet zetten, als ik maar weet wat er aan de hand is. Ik zou het wel fijn vinden als het ter zijner tijd een keer gefxit kan worden.
volgens mij is het gewoon kwestie van die op de vorige pagina vermelde transistor te vervangen, is snel gedaan en kost 2x nieks
of als je dan toch een tech betaald om het te doen, meteen de mod laten uitvoeren die de 2 outputs fixed (link ook op vorige pagina)

probleem kan uiteraard ook een pak verder zitten, daar spreek ik me niet over uit.
 
ah geen zorgen, ik wil ze gerust overnemen van je in ruil voor de nieuwe van Roland boutique reeks ;)
Dat is echt supervriendelijk van je. Top :D

Bedankt voor je hulp man.
 
Back
Top