A.I. generated home studioo's and synths... Wat denken jullie?

retro fairytales

Ingeburgerd
Lid sinds
18 september 2022
Berichten
55
Locatie
Amsterdam
joost_large_homestudio_with_classic_synthesizers_in_highrise_lo_c0a91ff0-1287-4209-8424-5ffd0e3f38cc.png
joost_roland_synthesizer_with_sliders_b1256e7a-a8c7-4a4f-993b-bdac0725dd9e.png
joost_home_studio_with_analog_synths_c9f1455d-c8e5-44f1-a032-12d15c67899a.png
joost_classic_synthesizer_home-studio_in_highrise_loft_f8cfea49-ace0-42ac-8a8f-3194ce642c98.png
 
Rollolland :dubbel:

Het ziet 'r net allemaal even te nep uit, als een sinterklaas surprise waar wel veel uurtjes in zijn gaan zitten.
 
Pff.. zelfde als van die schilders die een mooie kamer met vleugel schilderen zònder even goed nazoekwerk doen: zwarte toetsen kloppen niet..

Kansloos.. 🤐
 
Hier zitten wel de beste bouw en vorm architectonische ideeën voor toekomstige hardware synths...
Zo! Moog en dergelijke, die in een writer's block zitten, laat AI maar even inspireren....:{:biertje:
 
Uli is al aan t clonen geslaan, wact maar af :D
Ach, tegenwoordig kan je filmpjes aanpassen met mensen hun gezicht, dan kan je vast je eigen gig ook tweaken zodat je enkel jup 8's en LM-1's inmept, live

Ik voel me een beetje zoals mijn vrouw als ik naar die dingen kijk. "(her)Ken er niks van" :D
 
Met welke AI zijn deze gemaakt? Want stable diffusion maakt vaak geen s herpe rechthoeken. Altijd wat rommelige afrondingen.
Deze zijn in 3 minuten gemaakt met #midjourney. Klopt geen hol van maar daarom juist wel cool. Kan je nagaan wat er gaat gebeureen als AI apps muziek gaan maken.
 
doe er voor mij eens een dikke Eames bij. Lounge. :)

wel schitterende headphone. 2 dikke pannen op je kop hehe

Scherm­afbeelding 2023-01-17 om 20.36.50.png
 
Back
Top