MrdrBobo - Barshoi 6

Knap gedaan, ik mis wel een beetje de samenhang. Er komen wel mooie geluiden voorbij.
 
Dank je Bart! Fun fact: Jij hebt mij in 2019 in een conversatie nav een verkoop (van een thomas henry 555 VCO meen ik) op weg geholpen bij mijn eerste schreden op eurorack gebied. Inmiddels 250 hp verder en mijn inzendingen voor de contest maak ik nog steeds op de computer :).
 
Inmiddels 250 hp verder en mijn inzendingen voor de contest maak ik nog steeds op de computer :).
Ik hoop dat het je portemonnee niet teveel pijn heeft gedaan! ;) Ik blijf het toch ook lastig vinden om alleen met mijn modular een track in elkaar te draaien, knap dat sommigen dat kunnen. Mijn inzending kon ook niet zonder DAW... :D Maar leuk om te lezen dat ik je op weg heb kunnen helpen!
 
Ja zitten mooie stukken en geluiden in. Ik ben erg van de filmmuziek en dit dit zou goed ergens onder passen. Als los muziekstuk wel iets te onsamenhangend voor mij nog.
 
Half zo lang en een beetje meer variatie had me meer gegrepen, maar dit was zeker wel een vreemde ervaring, en dat mag
 
Back
Top