krautrock1958-Let the new year begin!

Mooie track, kabbelt lekker voort, veel speelse elementen, prettige sounds, vind die stoomlocomotief sound cool. Fijn sfeertje voor de feestdagen.
 
Naar deze track heb ik lekker tot het einde geluisterd.
Ik was toch steeds benieuwd, al wel minimaal qua sounds, waar dit allemaal naar toe ging.
 
Hier zitten veel mooie ideeen in, sommige werken heel goed, maar ik denk dat het er net wat te veel zijn. Als in een film met heel veel personages, waardoor ik de draad een beetje kwijtraak.
Ik vind het dan wel weer mooi dat je intro aan het eind weer terug komt.
Dank je, ik heb 't voor mijn doen vrij bescheiden gehouden. :)
 
Mooie track, kabbelt lekker voort, veel speelse elementen, prettige sounds, vind die stoomlocomotief sound cool. Fijn sfeertje voor de feestdagen.
Dank je!
Naar deze track heb ik lekker tot het einde geluisterd.
Ik was toch steeds benieuwd, al wel minimaal qua sounds, waar dit allemaal naar toe ging.
Leuk dat ik je aandacht vast hield in ieder geval! :)
Hoe verschillend mensen reageren; de een vind het minimaal en de ander vind het juist veel aan ideëen; zoveel mensen zoveel smaken uiteindelijk, ik vind zelf ook dat ik dit jaar het rustig heb gehouden qua layers/sounds/instrumenten.
 
Ik vind het wel relaxed, af en toe lekker een beetje uit sync, dat houdt het spannend. En hoor ik invloeden van Ashra? Misschien zijn dat de phased strings..of de Manuel Göttsching gitaarsound...of ik ga teveel af op je forumnaam.. :) In ieder geval lokt het mij wel!
 
Ik vind het wel relaxed, af en toe lekker een beetje uit sync, dat houdt het spannend.
Het hoeft van mij niet altijd retestrak in ieder geval.
En hoor ik invloeden van Ashra? Misschien zijn dat de phased strings..of de Manuel Göttsching gitaarsound...of ik ga teveel af op je forumnaam.. :) In ieder geval lokt het mij wel!
Dat komt waarschijnlijk door de strings of wellicht m'n forumnaam want ik heb dat niet opzettelijk zo gedaan.
Thanks!
Ik vond 'm wel leuk
Lekker out there maar on the table
Soms een beetje te
Mooi dat je 'm kan waarderen, thanks!
 
Zitten best leuke elementen in, van mij mag je er juist meer afwisselingen in verwerken, dat wordt idd niet door iedereen gewaardeerd 😀
 
Zitten best leuke elementen in, van mij mag je er juist meer afwisselingen in verwerken, dat wordt idd niet door iedereen gewaardeerd 😀
Dank je!
Ja, dat zal toch meestal het geval zijn want da's nou eenmaal wie ik ben, beetje spannende intro zodat je je afvraagt wat er gaat komen en dan verschillende passages zodat het een richting opgaat die je niet verwacht, da's toch het leukst.
Alleen dan hoor je sommigen weer klagen dat het geen coherente track is. :D
 
Op zich een leuke track, maar voor mij mist er nog her en der wat, compositie technisch en qua aankleding. Maar wel een fijn sfeertje neer gezet!
 
Op zich een leuke track, maar voor mij mist er nog her en der wat, compositie technisch en qua aankleding. Maar wel een fijn sfeertje neer gezet!
Ik kwam kort daarna in de verhuizing terecht en geen tijd meer gehad maar ook zoals ik al eerder vermeldde; ik wilde het bewust wat simpeler houden deze keer.

prachtig intro en wanneer t op gang komt: heerlik! lekker!

de opbouw, sounds, produktie: strak én glijdend.
Mooi dat ie je aanspreekt!

@ohtar en @vink ; beiden bedankt voor jullie reactie!
 
Intro was niet helemaal mjin ding, maar daarna is het een fijn stuk om naar te luisteren. Kabbelt prettig door.
 
Het begin met de verwijzing naar kerst vind ik wel leuk, is nu ook alweer voorbij dus misschien minder cheesy.
En inderdaad vroeg ik me af, waar gaat dit heen? Naar een rustig kabbelen d geheel, lekker minimaal, dus da's goed gelukt :okdan:
En welkom in Apeldoorn! Hoop dat je ondertussen je spul weer operationeel hebt.
 
Intro was niet helemaal mjin ding, maar daarna is het een fijn stuk om naar te luisteren. Kabbelt prettig door.
Ja, je bent niet de enige die het intro net zo lekker vond, maar mooi dat je toch lekker hebt geluisterd!
Het begin met de verwijzing naar kerst vind ik wel leuk, is nu ook alweer voorbij dus misschien minder cheesy.
En inderdaad vroeg ik me af, waar gaat dit heen? Naar een rustig kabbelen d geheel, lekker minimaal, dus da's goed gelukt :okdan:
Ik probeer vaak wel intro's te maken die een beetje spannend zijn zodat mensen geintrigeerd raken.

Bedankt voor jullie reakties!
En welkom in Apeldoorn! Hoop dat je ondertussen je spul weer operationeel hebt.
Dank je, alles staat weer op z'n plek maar er gaan de komende tijd wel dingen veranderen, vooral modular wordt uitgebreid.
 
Zitten leuke elementen in en hier en daar leuk sound design. Maar er zit iets in wat me tegenstaat. Kan het niet helemaal plaatsen. Ik denk dat het doorlopende padje op achtergrond is zonder variatie.
 
Zitten leuke elementen in en hier en daar leuk sound design. Maar er zit iets in wat me tegenstaat. Kan het niet helemaal plaatsen. Ik denk dat het doorlopende padje op achtergrond is zonder variatie.
Dank je, ja het is lastig het iedereen naar de zin te maken uiteindelijk.
 
ha ik snap die stille nacht heilig nacht wel
goed hoor
 
ha ik snap die stille nacht heilig nacht wel
goed hoor
Thanks, gezien de tijd ven het jaar vond ik het wel geinig om het zo te doen als intro van de track.
dat hoeft natuurlijk niet, zolang je er zelf achter staat is het al lang goed!
Dank je, het is meer om aan te geven dat iedereen anders reageert; de een vindt het te eentonig, de ander te vreemd en een ander vind er weer wat anders van, maar ik was voor het grootste deel wel happy met deze track.
Kwam wat tijd tekort vanwege het verhuizen en de verkoop van m'n huis enz anders had ik voor m'n eigen smaak er nog wel iets meer aan gedaan qua sounds en sounddesign.
 
Back
Top