P-Nutz - Meson Latino (I See Beauty)

Ja klopt SkeletVM, de blazers zijn digitaal gegenereerd. Toch vind ik ze het meest overtuigende klinken van alle digitale koperblazers die ik heb gehoord. Ik ben er in elk geval mee in mijn nopjes dat ik ze in mijn sound palet heb.

Voor mij voelt het niet als durven, omdat deze track niet veel afwijkt van wat ik meestal graag maak. Als ik een verhalend arrangement zou maken met Eurorack, met meerdere toonsoorten erin, dat zou pas durf zijn voor mij omdat ik dat meestal niet maak.

Weet je, soms zit je op de WC, niet eens met je smartphone, en dan komen de leukste ideeën op. "Sometimes you do not create something, but something is created through you." (E. Tolle)
 
Hatseeee, swingt lekker weg! :okdan: Vocaaltje zou het afmaken, misschien lekker gruizige vinyl sample ofzo?
 
Swingend hoor! De latinsfeer zou er nog meer uitkomen als je af en toe alleen percussie en/of alleen bass/drum laat horen en wat meer afwisseling in de melodie zou ook helpen. Er hoeft niet persé gezongen te worden, een paar enthousiaste kreten is ook goed!
 
Lekker vrolijke track! Werd er wel blij van, heeft heel hoog feel good gehalte. Doet me ook wat denken aan Basement Jaxx en Moloko (en daar wordt ik ook blij van :P).
 
Lekker swingend basje en lekkere latin sounds.
En ja, ook ik wil graag vocalen. Zonder kabbelt het net wat te veel door (totdat het ineens af is).
Maar desalniettemin; leuk nummer.
 
HH, dan kunnen op het origineel ook 2x zoveel vocalen 😂😂.
Maar ik snap je punt. Helaas was mijn latin dans excursie nou niet een daverend succes (volgens mij bij de meeste muzikanten niet: zoals de Dijk als zong: muzikanten dansen niet) en zit ik hier alleen in mijn studiootje te luisteren.
 
ja hoor, heerlijk genoten van deze vrolijke track!
Mooie trompetjes die het inkleuren. Een vocal erin zou het nog completer maken.
Desalnietemin, een zeer fijne track en origineel qua stijl :okdan:
 
Back
Top