P-Nutz stelt zich voor

P-Nutz

Stamgast
Lid sinds
19 oktober 2022
Berichten
136
Locatie
op de heide in Veluwe
Dag allen,

Mijn username hier is P-Nutz. Ben net over de veertig, en al aan het hobby producen sinds ik scholier was - toendertijd met DOS trackers.

Tegenwoordig maak ik graag Funky House ofwel French House, zo dawless mogelijk, waarbij ik de funky disco sample loops zelf maak. Ik kan Deep House met lekkere percussie en interlocking rytmes ook waarderen, misschien dat ik later een keer zoiets maak. Bijvoorbeeld zoals Nikos Diamantopoulos met Broken feat. Toshi.

Waarom ik hier op het forum ben? Ik heb een directe aanleiding en een lange termijn reden daarvoor. De lange termijn reden is: ik kom heel zelden in real life hobby producers tegen, en dat lijkt me toch wel cool.

De directe aanleiding: heb e.e.a. aan dawless gear te koop en zou graag wat daarvan aan een nieuw baasje willen helpen, die er goed voor zorgt. Sommige van mijn synths voelen als mijn huisdieren, vandaar.

Ok, nou lieve mensen, dank voor het lezen en wie weet spreken we elkaar op het forum.
 
Welkom P-nutz, wij komen idd ni veel buiten (verdragen geen daglicht :-) en komen dus mekaar weinig tegen, want elk zit ofwel op zijn zolderkamer of kelderstudio :D

Je kan je te koop items in het menu bovenaan bij "MP aanbod" zetten
 
Welkom! Mooie nick 🤔 Je verhaal is bijna 1:1 dat van mij. Alleen grijp ik toch nog steeds graag terug naar die trackers omdat ik anders compleet verzuip in de workflow vs mogelijkheden. Probeer net als jij ook alle loops etc. zelf te maken (dan wel met wat gear vaak) en die dan weer te samplen en te verbouwen. Altijd hobby gebleven:) Wie weet kunnen we ooit samen iets maken. Techniek genoeg. Of misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt..
 
Leuke naam ja!! Hahaha.. Hou ook wel van Funky House en French House.. ben benieuwd naar je muziek.
Welkom!! :)
 
Back
Top