P-Nutz - Meson Latino (I See Beauty)

Lekkere vrolijke track! Ik snap dat het moeilijk te organiseren is, maar een paar goede vocalen zouden dit nummer nog veel beter maken volgens mij!
 
Dit swingt als een malle! Er had van mij nog wel wat variatie in gemogen. Wat extra hihat laagjes of percussie.
 
Mijn danspartner? Een fruitvliegje ook goed? Wat een leuke originele plaat, er mocht voor mij wat afwisseling in het thema en het einde is veel te abrupt. Toch een stemmetje waard hoor :)
 
Ik was enorm teleurgesteld toen ik merkte dat mijn rechterhand maar een gewoon glas spuitwater vastnam in plaats van een cuba libré. Ook de geur van zo'n wilde Havanna bleek te verdwijnen toen jouw track stopte. Gewoon superleuk gemaakte, luchtige dansmuziek :okdan: Top.
 
Heel fijn sfeertje, ik zit er meteen in. :okdan:
Om het nog beter te maken zou er iets van een melodie in kunnen. Nu is het allemaal begeleiding en dat maakt het hele stuk wat gelijkvormig. Maar die sfeer maakt veel goed hoor.
 
super originele inzending, niet mijn smaak, maar heel muziekaal en tussen de rest van de inzendingen vind ik hem ondanks dat het niet echt mijn ding is toch wel lekker klinken en zeker geen straf om helemaal te beluisteren. lukt mij wel om deze voorbij mijn eigen smaak te beoordelen. Chapeau.
 
Leuk zeg een latijnse track, horen we veel te weinig op het forum, begon meteen goed met dat piano themaatje en toen de bas er in kwam begon het lekkerte swingen!
Best een track met potentie als je een keer iets met wat vocals erbij zou mixen.
 
Back
Top