gilberto - DANCING IN THE GREAT OUTDOORS

Het komt je bekend voor omdat die gitaarhook heel erg lijkt op een bekende telecaster(?)hook waar ik nu even geen naam op kan plakken.

Wat de wijzigingen in registratie doorheen het nummer betreft: is dit nummer op een Tyros gemaakt? Die zijn geboren voor dit soort dingen. 1 druk op de knop tijdens het spelen en alle instrumenten en begeleidingen voor het volgende deel worden klaargezet. Zo fiets je doorheen je intro, strofes, brug, refrein...
 
Ha! Wat leuk :)

Ik zag in een post dat je een PSR-710 hebt, en de audio daarvan opneemt. Dat heb je neem ik aan hier ook gedaan, en dan de beste "takes" achter elkaar gezet?

Misschien kan je een keer kijken naar de "song-mode" die het apparaat heeft. Dan kan je er meer een geheel van maken, en je melodieën vastleggen, zonder abrupte overgangen, nog voordat je de audio-opnames hoeft te maken.
 
Dit onder je vakantiefilmpjes zetten, klaar :mexico:
Ik hoor vroege jaren beatles hier en daar
 
Wat een geinige track heb je gemaakt, echt sixties vibes kreeg ik er van!
Je hebt op een knappe manier bekende hooks en riffs op je eigen manier geïnterpreteerd en lekker bij elkaar gezet, de gitaarrif deed me denken aan "a hard days night" bijv.
ik werd hier wel vrolijk van, een beetje feest der herkenning was het voor me!
 
Hard days night inderdaad! Het geluidje wat er op ongeveer 1 minuut inkomt is m.i. wat te hard. Vrolijk deuntje, leuk gedaan!
 
haha is dit een medley? Ik hoor n boel dingen die ik herken... En dan heb ik t niet over de opvallende overgang
entertaining hoor
 
Back
Top