gilberto - DANCING IN THE GREAT OUTDOORS

Jaren 70, flower power...etc :okdan:
Het zou een mooi intro zijn voor een kinderserie ofzo...:okdan:
 
Niet de jaren '70, maar de jaren '60 komen voorbij en als dat je bedoeling was dan heb je midden in de roos geschoten, hoewel je door je af en toe wiebelige tempo er makkelijk naast had kunnen schieten ;). Maar mss is dat ook je bedoeling. Al met een heel aparte song die ik niet zo goed weet te plaatsen binnen (en buiten) deze contest!
 
Nee sorry, ik wil niet hardvochtig zijn, maar dit klinkt echt als een 'beatles-arrangement' op een Casio orgel.
 
Origineel. Ook erg cheesy, maar dat vind ik wel grappig. Word wel teveel afgeleid door de timing problemen her en der.
 
Ik werd even terug naar de hoogdagen van André Brasseur terug gekatapulteerd :okdan:
Dit!

Misschien ook iets te veel variatie.
De verschillende melodieën volgen elkaar wel mooi op en dat is op zich ook een prestatie maar 5 verschillende hooks onder de twee minuten is wat veel voor mij.
 
Alles wat over deze track gezegd kan worden staat al in bovenstaande comments (of misschien nog dat de fade-out wel een beetje abrupt komt), maar ik vind het mooi dat deze track hier tussen staat. En ik krijg er wel een glimlach van op mn gezicht, dat telt ook!
 
Jij moet in hele vrolijke stemming geweest zijn toen je dit nummer bedacht. Leuk gitaarrifje zit er in!
 
Back
Top