Een nieuw NDLR experiment

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
De NDLR blijft fun, vandaag weer eens een nieuwe vibe in elkaar gezet.
Ik doe op dit moment geen tracks meer, ook geen echte jams meer, maar ben op zoek naar gevoelige plekjes en bouw daar eens gevonden rustig naar toe.



Bevalt me op dit moment prima. lekker rauw en ongepolijst op zoek naar dat moment. Alles in een take en verder niks meer aan doen.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi!


Alles in een take en verder niks meer aan doen.

En hoe bevalt dat? Heb je dan achteraf niet dat knagende gevoel van "ik had misschien nog..."?

Ik vraag het ook, omdat jij juist scherpe (doch constructieve) feedback kunt geven, soms heel gedetailleerd, maar wél in het domein van de post-productie... sluit je dat met opzet hier nu af? Oprechte interesse trouwens, geen mening.. (maar wel zelf op zoek naar manieren om het wat meer los te kunnen laten)
 
Voor mijzelf pak ik een vibe, ik doe dat meestal met hw sequencers, wanneer "daar" dan neem ik een jam op en dat is het dan.
sla verder ook geen patterns of projects op, kom er ook verder niet op terug, nieuwe dag, blank slate.

Vroeger deed ik alles in Cubase, kon dagen tweaken en tekenen aan een track. Maar werd er niet gelukkig van. Nu pak ik het moment en laat ik het verder los.
 
Back
Top