Pakket verzending naar België

Lid sinds
27 juli 2001
Berichten
570
Ik wil een 19” (3 hoog) effect apparaat naar België verzenden.

Wat raden jullie mij aan qua pakket verzending. Welk bedrijf beste ervaring mee?

Nog andere details waar ik rekening mee moet houden?

Bvd
 
verzend doos in doos, als ze het laten vallen heb je snel kromme rackoren. Dus zorg ervoor dat als 't valt, de buigbare zaken niet door de doos priemen of de slag opvangen.
ik zou als 't waardevol is, verzekering nemen en verder qua bedrijf maakt t niet zoveel uit denk k: ga er gewoon vanuit dat ze 't laten vallen als je verpakt.
Ik heb al de leverancier t voor de voordeur op de grond horen laten vallen bij levering, duwt op de bel, ben jij aan de deur zie je de wagen al lang wegrijden.
Ik zeg altijd 'ik verpak iets zoals ik het zou willen ontvangen'
 
DHL is meestal wat goedkoper dan PostNL. Hangt ook beetje van formaat en gewicht af. Dus het is altijd de moeite even de verschillende websites van de vervoerders te raadplegen. Over iedere bezorger zijn horrorverhalen te vinden, al lijken deze bij kleinere partijen als GLS en DPD wat hardnekkiger dan bij UPS, DHL en PostNL. Mijn ervaring is dat het gelukkig bijna altijd gewoon goed gaat. Zou wel verzekering adviseren afhankelijk van de waarde van het pakket (ik verzeker meestal vanaf >€200 ofzo, daaronder durf ik de gok wel aan). Je hebt ook nog Kiala, maar daar heb ik geen ervaring mee verder. Schijnt goedkoop te zijn, maar dan wordt het niet thuisbezorgd geloof ik.
 
Ik heb ooit een synth naar België gestuurd via Post NL en dat was prima gegaan
 
verzend doos in doos, als ze het laten vallen heb je snel kromme rackoren. Dus zorg ervoor dat als 't valt, de buigbare zaken niet door de doos priemen of de slag opvangen.
ik zou als 't waardevol is, verzekering nemen en verder qua bedrijf maakt t niet zoveel uit denk k: ga er gewoon vanuit dat ze 't laten vallen als je verpakt.
Ik heb al de leverancier t voor de voordeur op de grond horen laten vallen bij levering, duwt op de bel, ben jij aan de deur zie je de wagen al lang wegrijden.
Ik zeg altijd 'ik verpak iets zoals ik het zou willen ontvangen'
Inpakken alsof jezelf een pakket verstuurd is inderdaad de goede instelling. Soms lees je wel eens verhalen van slecht verpakte pakketjes. Onbegrijpelijk en asociaal. Geld is binnen dus boeien. 🤬
 
Back
Top