RemeiX 2022 - Krautrock1958 & SmartBits

seyor

Jeroen van Dijk
Lid sinds
9 augustus 2018
Berichten
420
Locatie
Oss
Dit nummer sprak mij het meest aan, vooral de vocals van Bart.

Qua Mix zal er best wel het een en ander op te merken zijn, heb er m'n eigen invulling aan gegeven.
Logic Pro gebruikt voor de extra instrumenten/Mixing. Ben benieuwd naar de andere inzendingen.
Ik zou zeggen zet je koptelefoon op en luisteren :P

Groet,
Jeroen

 
Gaaf hoor, top gedaan! Het nummer voelt voor mij een beetje meer 80's aan in deze versie, zelfs wat Simple Minds invloeden misschien?
 
Gaaf hoor, top gedaan! Het nummer voelt voor mij een beetje meer 80's aan in deze versie, zelfs wat Simple Minds invloeden misschien?
Thanks!

Vroeger was ik wel aardig fan van de Simple Minds, Sparkle in the Rain en alles wat daarvoor zat grijs gedraaid.
Hebben ze onbewust toch invloed op me gehad.
 
heel mooi gedaan deze! Potverdorie! Deze heb ik vanmorgen ook gedownload en ben er mee bezig. Dan moet ik aan de bak zeg.. grappig dat je de simple minds noemt. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik je remix hoorde.
Zelf tijdens het werken eraan kwam ik steeds op een mengeling tussen Ian Curtis ( Joy Division) en Jim Morrison.

Compliment voor deze versie!
 
heel mooi gedaan deze! Potverdorie! Deze heb ik vanmorgen ook gedownload en ben er mee bezig. Dan moet ik aan de bak zeg.. grappig dat je de simple minds noemt. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik je remix hoorde.
Zelf tijdens het werken eraan kwam ik steeds op een mengeling tussen Ian Curtis ( Joy Division) en Jim Morrison.

Compliment voor deze versie!
Thanks, ben heel erg benieuwd hoe jouw Ian/Jim versie gaat klinken?
Success en vooral veel plezier met je creatie.
 
Leuk hoor, zo kan het ook dus!
Je hebt er echt een eigen draai aan gegeven, m'n complimenten!
 
Back
Top