Alle productie topics in één video

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Om de vloed aan (EDM) noob productie topics te stoppen, adviseer ik iedereen om eerst deze video te bekijken.
Daarna heb je waarschijnlijk geen vragen meer.
 
Ja, maar het is meer dan dat, alle open deuren topics, alle producer probleempjes topics, hoe krijg je inspiratie topics, waarom klink ik niet als topics
hoe word ik beroemd topics, m'n luier zit niet lekker topics. Dan wel vanuit echte interesse in het topic, als noob, dan wel als charter om weer eens de aandacht op jezelf te vestigen, of in sommige gevallen ook beide :D
Ben het gezeik gewoon even zat. Freemasons is spilling the beans.
Dus een advies en goede primer voor iedereen die weer eens een open deur intrapt.
Wanneer je na deze video nog echte serieuze productietopics hebt dan hebt spar ik graag mee.
 
Ben het gezeik gewoon even zat.

Huh, waar komt dat ineens vandaan? ;) Je reageert op heel veel topics, je plaatst veel muziek, het lijkt erop dat je het hier naar je zin hebt. Wat is er gebeurd?
 
Goede tip. Heb net al wat stukjes bekeken (tis wel een beetje lang, dus op 1.5x snelheid, scheelt weer wat tijd :)) en het is weliswaar vanuit een EDM insteek, maar het is interessant in het algemeen. Vooral wat hij zegt over hoe het publiek naar muziek luistert en de psychologie erachter.
 
Verder niks gebeurd hoor, maar irriteer me soms een beetje dat mensen niet zoeken of topics om de blaat starten. Dus vandaar deze video, dan kunnen de mensen deze eerste bekijken voordat ze weer een topic openen.
 
Verder niks gebeurd hoor, maar irriteer me soms een beetje dat mensen niet zoeken of topics om de blaat starten. Dus vandaar deze video, dan kunnen de mensen deze eerste bekijken voordat ze weer een topic openen.
ik vind dat echt onzin, daar is een forum voor, als je dingen niet weet (en vaak weet je als beginner niet eens waar je naar moet zoeken), dan open je gewoon een topic om dat te vragen. Als je geen zin hebt om dat te beantwoorden, dan doe je dat toch niet, wat maakt dat nou uit?

Daar komt bij dat er duizenden vragen zijn die niet in dat generieke filmpje beantwoord worden. Bijvoorbeeld een topic van laatst is hoe een bepaalde piano sound gekregen kon worden, dat was uiteindelijk met name een reverse shimmering reverb, maar daar gaat het niet om, het feit dat de sfeer zo laagdrempelig is om op een forum dat soort vragen te durven stellen, lijkt mij bij uitstek een enorme kracht van het forum.
 
ja want defineer 'blaat'. Iedereen
Deze video is een goede video, waarmee 90% van de EDM beginnersvragen beantwoord wordt.
Zal hem de volgende keer iets positiever insteken.

kijk, dat is al beter!
 
Back
Top