• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Talames - From here to you

KaeD

Ingeburgerd
Grappig gedaan met de zang, klinkt leuk had zoals al eerder vermeld wat vetter gemogen .

bijlevel

SWB
Ik hou wel van die droge mix. Ik krijg vage herinneringen aan Kraftwerk door de manier van zang(mix). Leuk gevonden overigens en een aantal originele muzikale verassingen maken het geheel compleet.

Danny

DAW-less creator °1967
In het begin zat ik een beetje bij Visage. Daarna passeerden New Order en co (mede door de transponeringen van de sequence). Flinke knipoog naar de eighties dus :okdan:

:doei:

Knop

Stamgast
I like it! Maar kan niet uitleggen waarom. Het is toch de catchy melodie denk ik, samen met een ingetogen sound. Dat maakt het vrolijk maar ook een beetje afstandelijk/raar/gek op een goede manier. Volgens mij gewoon steengoed.

RFB

Ouwe rot
Niet goed te plaatsen en daarom wel leuk. Origineel zeker! Mix is wat dof. Ook ik hoor af en toe human league...

SB-SIX

Ouwe rot
Ik kan me voorstellen dat deze echt in je hoofd blijft zitten als je m een paar keer luistert :) Goed gedaan! De zang springt er denk ik net iets te veel bovenuit, misschien ook omdat die extreem stereo gemaakt is en de rest minder. Denk dat dat nog net iets beter passend te maken is, verder leuk!

payt

Enorm Lid
Leuke track.. echt iets wat ik zelf nooit zou maken, maar daarom juist interessant :)

=XTRECIST=

Signal Overload
"From here to you".

Bedankt, maar ik kan er niks mee.
Heb 'm nu een paar keer gehoord. Het is mij te droog, maar niet dun iig.
De synth die precies op je vocal zit wordt steeds harder, waarbij de verhouding te hard op 2'45".

score100

Stamgast
I het begin vond ik het maar niks...maar toen de vocals erbij kwamen begon ik het toch interessant te vinden. Misschien mist er toch iets in dat begin stukje. Zoals het nu is klinkt de eerste minuut net een beetje saai voor mij .