Talames - From here to you

Grappig gedaan met de zang, klinkt leuk had zoals al eerder vermeld wat vetter gemogen .
 
Ik hou wel van die droge mix. Ik krijg vage herinneringen aan Kraftwerk door de manier van zang(mix). Leuk gevonden overigens en een aantal originele muzikale verassingen maken het geheel compleet.
 
I like it! Maar kan niet uitleggen waarom. Het is toch de catchy melodie denk ik, samen met een ingetogen sound. Dat maakt het vrolijk maar ook een beetje afstandelijk/raar/gek op een goede manier. Volgens mij gewoon steengoed.
 
Niet goed te plaatsen en daarom wel leuk. Origineel zeker! Mix is wat dof. Ook ik hoor af en toe human league...
 
Ik kan me voorstellen dat deze echt in je hoofd blijft zitten als je m een paar keer luistert :) Goed gedaan! De zang springt er denk ik net iets te veel bovenuit, misschien ook omdat die extreem stereo gemaakt is en de rest minder. Denk dat dat nog net iets beter passend te maken is, verder leuk!
 
Leuke track.. echt iets wat ik zelf nooit zou maken, maar daarom juist interessant :)
 
"From here to you".

Bedankt, maar ik kan er niks mee.
Heb 'm nu een paar keer gehoord. Het is mij te droog, maar niet dun iig.
De synth die precies op je vocal zit wordt steeds harder, waarbij de verhouding te hard op 2'45".
 
I het begin vond ik het maar niks...maar toen de vocals erbij kwamen begon ik het toch interessant te vinden. Misschien mist er toch iets in dat begin stukje. Zoals het nu is klinkt de eerste minuut net een beetje saai voor mij .
 
Back
Top