Gloomy - Symuraclum (Chill)

1 Mooi; Trancy Hiphop beat...:okdan:
2 Dit zou een mooie intro zijn van een ambient/trance/pop nummer.:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Toffe track!

Kabbelt flink door - en uiteindelijk zelfs een droppende beat... dus nee, "chill" zou ik 'm niet noemen, haha.. maar wel tof, dus.

In de titels (op soundcloud, YT, enz) kan je de "R" en de "L" misschien nog even omdraaien? (ivm de spelling van simulacrum)


Lekker bezig, rock on!
 
Lieve stoter, ja na een tijdje had ik door dat de schrijfwijze verkeerd was, maar toen dacht ik bij mezelf: Waarom niet? Bij "150 Mouchoirs Blanches" heb ik er ook voor express een typo ingeplaatst, omdat ik er de nadruk wil opleggen dat de mensheid nu eenmaal niet iedere taal perfect kan spreken. De insiders zullen dus wel weten waarover het gaat. Trouwens, in het filmpje staat het ook verkeerd geschreven. Ik hecht er niet zoveel belang aan, dus laten we het maar zijn zoals het is. Thanks dat je't een toffe plaat vindt, bedankt voor het luisterend oor en de opbouwende feedback!
 
oe lekkere sounds. rollen lekker, bouw goed.

en de term simulacrum, simuraclum nu, is mij goed bekend, op andere wijze of juist niet???

te druk? nee, ingetogen juist.. chill, nee...

wow de sound waarmee de track begint, kwijl... ook hoe is ingespeeld overigens...

luister m nog een keer; mooi vol, veel details, er gebeurt veel. deze grows on me, like a simulacrum....

like it!
 
Back
Top