hallo beste mensen

gijs1303

Nieuwkomer
Lid sinds
12 oktober 2021
Berichten
12
Locatie
Delft
hallo, ik ben gijs.
ik ben vast niet de enige gijs en waarschijnlijk ook niet de enige die erbij komt na eerst een tijd lang alleen maar meelezen. ik hou van heel veel muziek en zeker als er synthesizers aan te pas komen. eerst deed ik wel wat met software, maar toen ik een keer bij m'n oom (ja) aan een echte synthesizer mocht zitten, was ik meteen verkocht. dat was wel een oude en ik doe het tot nu toe met wat modernere dingen. maar wie weet?
ik zal denk ik voorlopig zeker vooral blijven lezen, maar het is altijd handig om eens wat te vragen of zo. dus ik ben blij dat ik er ben.
 
nieuwsgierig? belangstelling zal je bedoelen. is altijd leuk. behringer rd8, dsi mopho en nord lead 2. nog niet veel, maar ik heb er veel plezier mee. ik heb wel 2 dingen voorlopig op mijn verlanglijst. een moog synthesizer en misschien behringer of andere goedkope modules voor een eurorack. (ik vind die naam euro-rack goed gekozen! en als ik het goed begrijp hadden ze die al bedacht toen er nog guldens waren.)maar dat is voor later.
 
Back
Top